Friday, August 29, 2014

Owocowy Festiwal - Woodstok 20014


Wyruszam w piękny teren w poszukiwaniu naturalnych owoców i warzyw, oraz relaksu na łonie czystej przyrody. (na czas nieokreślony, ale krótki)

W ramach dalszej motywacji - na weekend proponuję
Woodstock Fruit Festival 2014.

Photo piękne z pięknej strony:  http://www.beme.com.pl/


Nie jesteś tym co jesz, jesteś tym co czujesz wszystkimi swoimi zmysłami.

Jest wiele informacji, książek, poradników, blogów, ekspertów od zdrowego odżywiania, którzy wiedzą co jest dla człowieka najlepsze, odpowiednie i zdrowe.
I jest to prawda.... ale nie zawsze.
W natłoku informacji, naprawdę możemy się pogubić, wszyscy podpierają się badaniami naukowymi, medyczną wiedzą,  przynajmniej większość.
Wiele jednak jest mitów powtarzanych, które jak doskonała plotka potrafią narobić sporo zamieszania i szkodzić zdrowiu.. Chorych i chorób nie ubywa, wręcz odwrotnie - nie jest łatwo znaleźć  człowieka w 100% zdrowego.

Nie jesteś tym co jesz, jesteś tym co czujesz wszystkimi swoimi zmysłami.

Dla mnie osobiście najlepszy sposób odżywiania stanowią surowe owoce i warzywa. Ten sposób odżywiania pomógł mi wiele lat temu wyzdrowieć  fizycznie i na wielu innych poziomach.
Znam również sporo ludzi, którzy zmienili sposób odżywiania, włączając więcej owoców i warzyw, i cenią sobie ten styl życia, widząc ogromne benefity.

Przytoczę fragment listu jaki otrzymałam miesiąc temu.

"Odkąd zacząłem jeść najbardziej piękne i żywe jedzenie (trwa to dopiero 2 lata) moje  życie całkowicie zmieniło się. Nie byłem chory, ale również nigdy wcześniej nie miałem tyle energii. Zacząłem jaśniej myśleć, przestało mnie obchodzić co inni myślą. Najważniejsze jest to, że odzyskałem wolność, jestem otwarty na nowe,. na świat i pozbyłem się łańcuchów, które trzymały mnie z dala od natury. Zacząłem akceptować i kochać siebie takim jakim jestem.
Teraz postrzegam Życie jako najcenniejszy dar". (B.)


Dieta roślinna w ponad 60% zapobiega przedwczesnym zgonom z powodu chronicznych chorób. Tak podają badania naukowe (np. T.Colin Campell ).

Mój styl odżywiania na dzień dzisiejszy:
80-85% surowe: owoce i warzywa,
pozostałe procenty - jem to co lubię i na co mam ochotę.
(dodam, że np. mięsa nie lubię)

Dla tych, którzy nigdy nie słyszeli o owoco-warzywnym na surowo stylu życia;
Dla tych, którzy uwielbiają ten styl odżywiania;
Dla tych, którzy myślą o przejściu na zdrowe odżywianie;

Przegryzając pysznymi kanapeczkami (banany + masło orzechowe domowe)


proponuję zobaczyć  'od tzw.kuchni'
Owocowy Festiwal - Woodstok 20014. 
(http://www.thewoodstockfruitfestival.com/)




Miłego weekendu!
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com