Thursday, August 21, 2014

Czy potrzebne nam zdyscyplinowanie i jak je w sobie wypracować.

*****

Ostatnio pisałam na temat zmiany stylu życia - mały Poradnik dla Początkujących. To temat długi, jak życie jest długie, gdyż każdy dzień naszego życia, to nowe wyzwania, nowe lekcje, sukcesy i porażki, nowa wiedza. Właściwie można pisać bez z końca... Mogę również powiedzieć - cały ten mój blog jest dla początkujących.

Moja rada na dzień dzisiejszy:  zacznij własne poszukiwania!

Jeśli naprawdę zależy Ci na zdrowym, satysfakcjonującym i w pełni sprawnym życiu aż do końca ziemskiego bytowania zainteresuj się swoim zdrowiem, szukaj wiedzy, gdyż to co Ty znajdziesz SAM,  jest dla Ciebie w tym momencie najlepsze.

Wiele osób bardzo chce żyć zdrowo, w zgodzie z Naturą, czyta dużo książek, ma sporo wiedzy, ale skarżą się na tzw. słomiany zapał.

Jak podsycać gasnący płomień, aby nigdy nie zagasł, lecz dawał nam codziennie nowe chęci, świeży umysł... krótko mówiąc, aby nasze własne lenistwo i stare, szkodliwe nawyki nie zagasiły naszego tlącego się płomienia.

Niestety potrzebne jest zdyscyplinowanie.

Jest kilka rzeczy, które są pomocne, abyśmy byli zdyscyplinowani.
Dzisiaj wspomnę tylko o jednej rzeczy, jest to:

Zmiana Imienia.

Może komuś wydać się to dziwne  - mam swoje imię, dlaczego mam je zmieniać?. Oczywiście nie musisz.
Myśl taka mi przyszła, ponieważ zauważyłam, że ludzie tego potrzebują, więc jest coś w tym ważnego. W Internetowo-blogowym towarzystwie większść osób przybiera jakieś pseudonimy; artyści, pisarze, sławni ludzie też to lubią, każdy biznes również stara się dobrze wybrać nazwę swojej firmy. Coś w tym musi być magicznego.
Jedna z blogerek, która postanowiła zmienić radykalnie coś w swoim życiu, równocześnie  wybrała sobie nowe, wybrane przez siebie imię.  Zrobiła to świadomie i w określonym celu. Tak pisze pod swoim imieniem i zdjęciem: "A to zdjęcie ma być duchową inspiracją. Taką kobietą będę w przyszłości".
Bardzo mi się to podoba. Duchowa inspiracja - sedno sprawy. Intuicja podpowiedziała. Ależ to piękne.

Imię które sami wybierzemy daje nam informację, wspomaga naszą podświadomość. Dlatego, że Słowa mają potężną energię!... wszystko jest energią... Słowa również. Nasze słowa zobowiązują, współdziałają w pozytywny lub negatywny sposób z naszą podświadomością.
Pozytywnie i negatywnie współdziałają! Warto na to zwrócić uwagę.

Nawet słowa, które na codzień wypowiadamy mają swoją energię. Np. jeśli głośno i z werwą wykrzyczymy - 'Kocham Cię! - nikogo to nie zdenerwuje.... rozsieje dobre energie.  Natomiast jeśli słodko, cicho, i najspokojniej jak tylko się da, ktoś powie:  'ku...., kochanie spier......', nasze ciśnienie skoczy w górę, gdyż wokół rozprzestrzenią się negatywne energie.

Jak wybrać sobie nowe imię, aby wprowadzić dobre wibracje w swoje życie?
Jedni kierują się intuicją, inni kierują swoje kroki do wróżki, jeszcze inny sięgają do tzw. Numerologii.

Z Numerologią spotkałam się wiele lat temu, podoba mi się i wg. mnie Ma Sens, jak 2+2 = 4.
Mam parę książek, związanych z tematem Numerologii, które kiedyś skrupulatnie analizowałam i poznawałam.
Znam też Gladys Lobos, gdyż miałam przyjemność uczestniczyć w kursie, który prowadziła w Polsce. Mam od niej pamiątkową dedykację.


Robienie tzw. portretów numerologicznych, zmiana imion, itd, nie jest jednak moją specjalnością, ani hobby. Dawno temu byłam u bardzo dobrej Numerologiczki  i byłam bardzo zadowolona.
Nikomu nic nie polecam, przedstawiam tylko, że jest i liczbowa terapia - liczby mają energię, a każda literka ma swoją liczbę.
Najlepiej jeśli każdy sam (jak już wspominałam na początku) szuka najlepszej dla siebie metody.

Kilka słów na temat Numerologii.

Numerologia jest to nauka, która używa liczb, jako klucza do zrozumienia siebie i praw na których opiera się istnienie. Jest to fascynująca podróż w głąb własnego wnętrza. Jeśli jest właściwie użyta może odsłonić pewne tajemnice, wskazać zalety i możliwości naszego życia o których nie wiemy. Pomaga także rozpoznać słabości i trudności tkwiące w nas, które nie pozwalają nam osiągnąć wyznaczone cele, chcemy, ale nie wychodzi, myślimy, że mamy np. słomiany zapał, pecha,... .
Większość  (właściwie każdy) rodzi się z wieloma zaletami, których nawet nie znamy.  Odkrywanie zdolności, a także swoich ograniczeń jest wielkim krokiem naprzód ku doskonaleniu wewnętrznemu i osiąganiu założonych celów.

 Jeżeli znamy swoje możliwości i wrodzone zdolności, ale również i swoje słabe strony, możemy rozwijać te pierwsze i okiełznać te drugie, aby nie przeszkadzały w drodze do szczęścia i samorealizacji.

Gdy kilka lat temu zetknęłam się ze światem Internetu, nie przyszło mi jednak do głowy, aby wybrać nowe lub zmienić swoje imię. Poza tym, tak się składa, że lubię swoje imię. Dla mnie jest magiczne. Natomiast zawsze wpadały mi słowa "orzeł, orły". Intuicyjne mam te słowa w adresie bloga "Młodym być..." i w adresie e-mailowym. W języku angielskim.
Mam zamiar sprawdzić czy wnoszą mi dobrą energię, czy robią mi przeszkody.

Dodam jeszcze - warto być uważnym w wyborze nowego imienia. Często wybierane są piękne imiona np. z czasów starożytnych - Egipt, Indie, Celtyckie imiona, itd. Niektóre mają bardzo silną energię, która może nas przerastać. 

W Internecie można znaleźć wiele pięknych stron/blogów o tematyce 'Numerologia', jest wiele książek, kursów. Jeśli ktoś ma ochotę znaleźć Klucz do poznania Tajemnic Życia - może znaleźć go w liczbach. Dodam, że to fascynująca podróż z liczbami.


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com