Wednesday, December 1, 2010

Prosta i skuteczna terapia przeciwzmarszczkowa

***
Prosty, ale bardzo skuteczny zabiegi kosmetyczny.

Dzisiaj otrzymałam od mojej koleżanki Jinjee przepis na prostą i efektywną kurację odmładzającą i pragnę natychmiast podzielić się tą informacją ze wszystkimi. Każdy może ją wykonać sam i w każdym miejscu.

Pijemy łyk wody co 10 minut w ciągu dnia, zaczynając od chwili obudzenia się, aż do pójścia spać.
Robić to trzeba przez 3 dni z rzędu.. (Ja myślę, że można tak zawsze)
Po 3-ch dniach powinnismy zauważyć różnicę. Twarz i ciało nabierze młodego, zdrowego wyglądu.
Tak... tylko tyle.

(ciekawa jestem ile szklanek wody wyjdzie na każdy dzień)

Jak pisze moja koleżanka, jest to skuteczna metoda, bez wydawania sporej sumy pieniędzy na 'cudowne preparaty przeciwzmarszczkowe', które nie są wolne od chemicznych składników.

Ja już zaczęłam. Jedno wiem napewno, kuracja nie ma skutków ubocznych, tylko pozytywne.

Zawsze twierdzę, że
wszystko co proste jest genialne.

The Garden Diet


Photo from:
http://en.wikipedia.org/wiki/User:Chris_73


Polecam (zachęcam raczej) dodatkowo każdego dnia nie zapominać o owocach, sokach (najlepsza woda), szejkach.... własnej roboty:
Owocowy Dzień Tygodnia
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com