Monday, August 27, 2012

Kawa w kolorze marchewki


Kawa w kolorze marchewki? Czemu nie?
Kolor piękniejszy niż popularnej czarnej kawy, a korzyści dla zdrowia i urody to najważnieszy jej atut.
Częste picie kawy wysusza cerę.
Picie kawy marchewkowej  nawilża, odżywia i czyni cerę o pięknym zdrowym, lekko opalonym kolorze.

 

Moja ulubiona popołudniowa kawa jest smaczna, oryginalna, prosta w wykonaniu, pożywna i daje full energii na resztę dnia. Może być pita na zimno, wiele osób tak lubi, zwłaszcza latem. Może też być pita na ciepło.

Potrzebne składniki to:

sok marchewkowy
mleko roślinne

Ja najczęsciej używam mleko robione z orzechów cashews, tzw. nerkowców , gdyż najmniej pracochłonne lub mleko migdałowe. Mój ulubiony zestaw na mleko: orzechy nerkowca + ziarna słonecznika + parę daktyli + parę wiórek kokosowych.

Różne rodzaje mleka roślinnego:
Mleka roslinne

Tutaj krok po kroku jak zrobić mleko migdałowe:
 http://weganie.blogspot.com/2011/09/domowe-mleko-migdaowe.html



 
 
Zobacz też mleko marchewkowe:
Jesień w kolorze marchewki
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com