Saturday, August 18, 2012

Siła przebaczenia


Jeśli ktoś kogoś ocenia, zawsze się może pomylić.
Jeśli ktoś komuś przebacza,
nie myli się nigdy.

To z Hooponopono, hawajskiej metody uzdrawiania problemów życiowych.

Piękny taniec w wykonaniu jednego ze znanych hawajskich uzdrowicieli. Mam nadzieję, że wprowadzi nas w dobry nastrój na rozpoczęcie nowego tygodnia.



Przebaczenie Sobie i innym jest jedną z najważniejszych umiejętności, które warto posiąść i pielęgnować aż do skutku. Jest to bardzo ważne dla naszego zdrowia psychicznego i fizycznego.
W momencie przebaczenia mogą zdarzyć się najmniej spodziewane, ale zawsze pozytywne rzeczy.
Wszyscy popełniamy błędy, często niesprawiedliwie oceniamy sytuację, krytykujemy wg. własnej skali emocjonalnej, która zazwyczaj zależna jest od naszego samopoczucia, dnia, nastroju, stanu zdrowia i wielu, wielu innych czynników.

Zamknij oczy i spróbuj z całego serca przebaczyć Sobie i wszystkim, którzy przyczynili się do konfliktu. Nieważne, że oni o tym nie wiedzą. Ważne, że ty o tym wiesz i że to czujesz.

Proszę przebacz mi.
Wybaczam sobie.
Jest mi przykro.
Kocham siebie, kocham ciebie.
Dziękuję.

Największa siła jest w przebaczeniu sobie i innym.

O Hooponopono pisałam już tutaj:
Hawajski obrzęd uzdrawiania
------------
Ciekawy artykuł:  Jak działa modlitwa - "Przepraszam Cię, Proszę Wybacz Mi, Dziękuję, Kocham Cię". Warto!
Link:
Modlitwa Ho'oponopono
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com