Monday, August 13, 2012

Zboczone postrzeganie piękna.



Sorry, nie lubię z nikogo żartować, dlatego wybrałam z Internetu zdjęcie moim zdaniem nierozpoznawalne.

Brzydki tytuł postu mi się dzisiaj udał, ale jestem w pewnym szoku.
Nie mogę zrozumieć jak dziwnie jest postrzegane piękno kobiety w dzisiejszym czasie.
Z tego co ostatnimi laty lansuje moda (dodam, że nie każda - są normnalne też), piękna kobieta musi być chuda jak patyk w pewnych miejscach, w innych zaś opuchnięta. Chude nogi, żebra na wierzchu, natomiast pośladki i biust to  mocno wystające balony, twarz, szczególnie usta popuchnięte do granic brzydoty.
No komuż to się może podobać?
Napewno nie mężczyznom, naprawdę mężczyźni mają lepszy gust. A przecież kobiety chcą być piękne przede wszystkim dla swojego mężczyzny, i oczywiście dla siebie samej.
Warto może spytać swojego narzeczonego, męża, kochanka, szefa, kolegę, brata czy nawet sąsiada, jak mu się podobają udoskonalone   hollywoodzkie  piękności.
Ja jeszcze nie słyszałam, żeby komuś to sztuczne cudo się podobało.
Lecz jak się okazuje, jeszcze mało widziałam i słyszałam.
Np. nigdy nie słyszałam o 'diecie tasiemcowej'.
Wczoraj wpadła mi w oko i wprawiła w szok. To nawet, jak się okazuje wcale nie jest nowość. Dieta dość stara, droga, raczej tajna, podobno skuteczna, ale jakim kosztem.
Piszę ten post, z nadzieją, że być może jakaś młoda dziewczyna (choć korzystają z tej diety także starsze panie) zastanowi się, czy warto ponosić takie ryzyko dla zdrowia. Młodość nie trwa zbyt długo, w końcu przyjdzie pora na baby (czytaj: niemolę). Czy warto dzidziusiowi przekazywać w spadku tasiemcowe towarzystwo?  Pozbycie się tego 'odchudzająceg cudu' jest trudne, długotrwałe i nie zawsze skuteczne. Niektórzy opierają swoje decyzje na tym, że i tak wszyscy mają robaki, a one nas właśnie oczyszczają i tym samym chronią przed groźnymi chorobami.  W penym sensie to prawda, ale to temat na inny post.

"Choć brzmi to absurdalnie także i dla mnie, to przyznaję, że ja bym go zjadła, gdyby tylko pozwalał mi na to budżet domowy i gdybym tylko miała pewne źródło z którego mogłabym taki towar pozyskać" - to wypowiedź jednej z amatorek szybkiego schudnięcia, bo o to chodzi z tym tasiemcem.

Nie będę się tutaj rozpisywać o tym robalku, którego jedni usiłują się wszelkimi sposobami pozbyć, jako intruza, pasożyta, który ograbia ich z energii, zdrowia i z wszystkich niemal odżywczych składników pożywienia.
Drudzy natomiast pragną go połknąć za każdą cenę, nawet narażając swoje zdrowie.
Obszerne informacje na ten temat tutaj: dieta tasiemcowa. Na tej stronie można również  znalęźć ciekawy artykuł o pasożytach jelitowych i różnych metodach pozbywania się tych intruzów.

Dla tych, którzy znają angielski i  mają ochote głębiej poznać temat, polecam program znanej pieknej modelki Tyra, która zaprosiła do swego studia lekarzy  za (są tacy), i lekarzy przeciw tej drastycznej diecie oraz osoby, które mają ochotę na tę dietę i osoby, które ją  już stosują.
cz.1
http://youtu.be/N2erzR4rMhM
cz.2
http://youtu.be/zP6AapdpQq8
cz.3
http://youtu.be/jS5thXpnAUQ
cz.4
http://youtu.be/_oHTDFd27U0

------
'W każdej chwili naszego życia jesteśmy narażeni na infestacje pasożytami, należy przynajmniej 2-3 razy w roku systematycznie dokonywać profilaktyki oczyszczania organizmu z pasożytów oraz odtruwania z toksyn'.

Przejdę na koniec do tematu znacznie milszego, to jest do zdrowego, rozsądnego gubienia zbędnych kilogramów. Przy tej okazji, zyskujemy zdrowie, świetne samopoczucie, i młody, naturalny, piękny wygląd nie na chwilę, lecz na całe życie.
Polecam zobaczyć jak pięknie i zdrowo zgubił zbędne kilogramy Marcin z Rawstaurant.
Super motywujący Marcin, jego blog i filmiki:
http://rawstaurant.blogspot.com/2012/08/utrata-35-kilogramow-wagi-na-surowej.html

Polecam też 21-dniową, zdrową, skuteczną kurację oczyszczającą wg. Joachima.
Dodam, Joachim też wspomina o 'tasiemcach'.



 nast. odcinek:
http://youtu.be/aD4hathLoII

To jest to, co nasze ciało, dusza i psychika potrzebują.
Wybierajmy to co zdrowe.
Zdrowie to najcenniejszy skarb, to szczęście, radość i Prawdziwe Piękno.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com