Thursday, August 9, 2012

Między Mistrzem a Uczniem


Czy musimy jeść?

Joachim Werdin proponuje, aby w swoich myślach zbudować i stale podtrzymywać obraz pokoju na świecie. Oczywiście trzeba wierzyć w to, że nasze myśli mają wpływ na to, jak ten świat wygląda. Im więcej jednostek stworzy obraz pokoju w wyobraźni, tym większe będą na niego szanse.

Słuchałam wszystkie wykłady Joachima i  wracam do nich bardzo często. Pozytywnie mnie nakręcają.  Joachim Werdin to jeden z moich ulubionych autorytetów w temacie rozwoju duchowości i świadomości.
Dzisiaj proponuję ten arcyciekawy wywiad - Między Mistrzem a Uczniem.



Informacje o Joachimie:
Nie muszę jesć

Od dawna interesuje mnie temat tzw. niejedzenia. Nawet nie dlatego, że mam zamiar do końca życia już tylko żyć Światłem.
 Nie o to mi chodzi, i nie mam aż takich potrzeb. Przynajmniej na razie. Wszystkie stworzenia jedzą (chyba, że nie wiem o czymś) aby żyć.

 Niektórzy żyją, aby jeść.
Mnie interesuje jeść, aby żyć zdrowo i szczęśliwie.

W odżywianiu się Światłem jest wiele mądrości na temat jak jeść, aby żyć zdrowo, długo i szczęśliwie. Co ważne - jest  również wiele mądrości, jak przywrócić utracone już zdrowie, radość i szczęście.

Dla tych, którzy mają ochotę więcej posłuchać Joachima, polecam bardzo ciekawe, krótkie filmiki ze
spotkań w mieszkaniu Joachima.
tutaj

Do tego tematu mam zamiar jeszcze powracać.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com