Monday, March 19, 2012

Natura potrafi zdziałać cuda. Wracamy do korzeni.

Tytuł dziesiejszego posta zaczerpnęłam z komentarza Marcina, który z entuzjazłem przekazuje naturalne metody zapobiegania i leczenia schorzeń, opierając swoją wiedzę głównie na długoletnim doświadczeniu i wiedzy dr Morse. (link, ink)

Fragment z Komentarza Marcina: powiem szczerze, że w życiu bym nie powiedział, że zioła mają taką moc i na dzień dzisiejszy nie mogę kompletnie zrozumieć, jak daliśmy się przekręcić na leki chemiczne, skoro natura potrafi zdziałać takie cuda!!! No, ale wracamy do korzeni...)
Ten komentarz to odpowiedź na mój wpis. Podzieliłam się swoim doświadczeniem z ostatnio przebytej kuracji ziołowej. Na mój wpis zareagowało parę osób, które do mnie napisały z prośbą o nazwę ziółek, które użyłam. Szczególnie poruszany był problem wyrzutów skórnych, trądziku, egzemy, plamek czerwonych na skórze.

A to fragment mojego wpisu:

Kupiłam w aptece zioła na oczyszczenie jelit i pozbycie się pasożytów. Właściwie nie z myślą o sobie, gdyż uważałam, że u mnie jelita już od dawna są w porządku. Kupiłam je więc z myślą o najbliższych i innych, którzy absolutnie nie mają zamiaru zmienić diety, oczyścić jelita, a cierpią na chroniczne zaparcia i różne trawienne kłopoty.
Nigdy nic nie polecam nikomu, dopóki nie sprawdzę na sobie.
Tak więc zaczęłam z tymi ziółkami.
Powiem krótko, byłam zdziwiona i zaskoczona działaniem tych ziół.
REWELACYJNE!
Przekonałam się, że moje jelita nie były aż tak 'w porządku' jak przypuszczałam.
To mnie bardzo zaskoczyło.
A piszę o tym dlatego również, że po raz pierwszy w życiu zniknęła mi tendencja do wyrzutów skórnych.
Paru osobom poleciłam te ziółka i też są bardzo zadowolone.
Kuracja tymi ziołami trwała miesiąc.
Zalecane jest kurację powtórzyć. 3 razy. Można ją traktować indywidualnie.

Ja obecnie powtarzam kurację, ale tym razem wzięłam CandiGone, które jest bardziej ukierunkowane na drożdże. Jestem w połowie. Jak dla mnie nie jest to dobry wybór. Lepiej gdybym powtórzyła ParaGone.


Wiele osób ma problemy skórne w mniejszym, czy nawet dużym stopniu. Skóra to nasza Trzecia Nerka - znów koniecznie odsyłam do wykładu Marcina. W prosty sposób dowiemy się o co w tym wszystkim chodzi.

Trzecia Nerka.




A wracając do moich ziółek, chciałam zaznaczyć, że nic nie reklamuję, piszę tylko odpowiedż na prośby. Ziółka dla mnie spęłniły swoje zadanie, napewno będę z nich korzystać przynajmniej raz w roku, lub w razie potrzeby i więcej razy. Tylko z ParaGone.

Kupiłam je w polskiej, ziołowej aptece, lecz nie w Polsce, a w USA. Przypuszczam, że w Polsce można je dostać również.

Celem tych ziółek/suplementów jest wewnętrzne, mikrobiologiczne oczyszczenie przy pomocy naturalnych składników oraz uregulowanie zdrowej równowagi bakteryjnej w jelitach.
ParaGone pomaga usunąć pasożyty z organizmu. To silny anty-pasożytniczy, antybakteryjny, przeciwgrzybiczy i przeciwzapalny skład ziół.
Reakcja, przynajmniej u mnie była bardzo pozytywna, żadnych sensacji, typu wymioty, biegunki, czy bóle w czasie kuracji. Bardzo łagodnie, można powiedzieć niezauważalnie kuracja przeszła, oprócz tego, że efekt był dla mnie zaskakujący. Przekonałam się, że jednak nie jesteśmy wolni od pasożytów.
Poza tym ParaGone zalecane jest dla podróżujących.

Dołączona jest dokładna instrukcja korzystania z ziół. Jest dwie wersje sugerowane i trzecia wersja indywidualna.
Ja zastosowałam wersję tzw. pełną.
Sugerowana jest dla początkujących i osób z niską wagą tzw. wersja połówkowa.
Oczywiście, przy poważnych schorzeniach, przy zażywaniu różnych leków lub nawet przy niepewności, zalecane jest wcześniej skonsultować się z lekarzem.

Dodam jeszcze, że jedyną 'wadą' tych ziółek jest dość wysoka cena, co juź wcześniej mnie od nich odsunęło. Pomyślałam, że raczej więcej tu biznesu, niż pożytku. Ileś osób chce na nich zarobić. Ceny są w granicach od 26 do 35 $$. Jeśli ktoś decyduje się je zakupić, warto poszukać cierpliwie dobrej ceny.

Ja jednak nie żałuję, że je kupiłam.

I na koniec Marcina wykład - dalszy ciąg tematu Trzecia Nerka.
"Leki sterydowe - egzema, łuszczyca, atopowe zapalenie skóry".
Koniecznie, warto!


---------
https://www.rawstaurant.blogspot.com/
https://www.youtube.com/user/RAWstauracja
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com