Thursday, February 16, 2012

Klucz do zdrowia - układ limfatyczny - pH

Niedawno pisałam o doktorze Robercie Morse. tutaj
Miałam nadzieję, że wkrótce jego wiedza, którą niemal codziennie przekazuje na filmach dla swoich słuchaczy i pacjentów, będzie dostępna w naszym języku. Moja nadzieja została spełniona i mogę z radością oznajmić, że mamy już dostęp do wiedzy dr Morse. Marcin, znany z pięknej  Rawstaurant jest wielkim miłośnikiem dr Morse (podobnie jak ja).
Marcin poza tym ukończył kurs oferowany przez dr Morse, przez skromność nie chwali się. Szczerze mu gratuluję i życzę sukcesów w wykorzystywaniu tej jakże wartościowej wiedzy w swoim osobistm życiu i w służbie dla innych. Marcin mimo braku czasu, nie potrafi nie dzielić się wiedzą, radą i wsparciem dla potrzebujących. Jest pasjonatem zdrowia i wszystkiego co z tym związane. Podobnie jak dr Morse, dlatego nazywam go Naszym Młodym Doktorem Morse.

Celem doktora Roberta Morse jest nauczyć każdego chętnego, jak w prosty sposób komórki/tkanki naszego ciała regenerują się, i jak dzięki temu w piękny sposób możemy doświadczać bezposrednio Boga.

Marcin w pierwszym poście dotyczącym Dr Morsa, zapoznaje nas z metodą leczenia Dr Morse, z poziomem komórkowym, jak odżywić komórkę, aby dobrze funkcjonowała i wiele innych bardzo ważnych spraw, na które nie zwraca się uwagi, a które są podstawą do uleczenia wszystkich naszych  problemów związanych ze zdrowiem., a raczej z jego problemami.
Dołącza swój pierwszy, bardzo ciekawy film. Tematem poruszonym w filmie jest jeden z podstawowych, bardzo ważnych w procesie leczenia układów - Układ Limfatyczny.
Dowiemy się nie tylko jak działa układ limfatyczny i jakie jest jego zadanie, ale także jak odblokować, udrożnić układ limfatyczny.
Patrz tutaj:
http://rawstaurant.blogspot.com/2012/02/dr-robert-morse.html

Jest już i drugi filmik, w którym Marcin porusza również bardzo ważny temat w procesie zdrowienia - Zakwaszenie organizmu.
Warto zdać sobie sprawę z tego, że większosć chorób pojawia się, gdy nasz organizm jest zakwaszony. Właściwie kluczem do zdrowego, długiego życia, a także kluczem do uzdrowienia problemów zdrowia w  naturalny sposób  jest odpowiednio zbalansowane pH.
Warto zaopatrzyć się w papierki lakmusowe lub patyczki lakmusowe (w aptece lub przez Internet) i samemu sprawdzać sobie pH. Zawsze dołączona jest instrukcja, jak takie badanie zrobić. Bardzo łatwo i prosto.


Ja mam takie, jak widać na zdjęciu, wystarczają na bardzo długo. Kończy mi się już ta rolka, zamierzam kupić patyczki. Podobno są lepsze. Napiszę o tym wkrótce.
Na początek warto robić badanie codziennie, a nawet parę razy dziennie, jeśli chcemy sprawdzić jak nasze ciało metabolizuje jedzenie, którym się karmimy. Ranny (czyt: poranny) mocz jest najważniejszy. Pokazuje nam jak wyglądało nasze życie przez ostatnie 24 godziny.
Papierki jak i patyczki do sprawdzenia pH możemy użyć badając ślinę lub mocz. Te, które ja używałam ze śliną mi się nie sprawdzają, lepiej jest sprawdzić mocz.

Zakwaszenie organizmu:
http://rawstaurant.blogspot.com/2012/02/zakwaszenie-organizmu.html

Zachęcam do śledzenia na bieżąco filmów Marcina.
http://rawstaurant.blogspot.com/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com