Saturday, February 4, 2012

Poznajmy Dr Roberta Morse



To co dzisiaj jesz, jutro będzie stanowić o Twoim zdrowiu

Dzisiaj pragnę przedstawić wyjątkowego człowieka, którego od dłuższego już czasu obserwuję (dzięki Marcin), czytam jego książki, wsłuchuję się w jego wykłady i powiem szczerze - podziwiam.  To dr Robert Morse.
Bardzo niewiele informacji o nim jest w j. polskim. Szkoda, gdyż wiedza, którą przekazuje dr Morse jest bardzo potrzebna, zarówno tym, którzy zmagają się z poważnymi problemami zdrowia, jak i tym, którzy szukają jak najlepszych źródeł informacji na temat jak zdrowo i szczęśliwie żyć. Właściwie to tylko dwie wzmianki o Robercie Morsie znalazłam u znanych nam dobrze blogowych przyjaciół, pasjonatów zdrowego, surowego odżywiania - Marcina z blogu Rawstaracja i Ewy z blogu Surowa Dieta. Ewa również wspomina o nim w ostatniej swojej radiowej audycji..  tutaj

Moim wielkim marzeniem jest, aby na filmach z wykładami dr Morse pojawiły się polskie napisy. Mam nadzieją, że moje marzenie się szybko spełni i ktoś wkrótce wykona tą wcale nie łatwą, ale jakże cenną pracę.
Doceniajmy tłumaczy, bez nich wiele osób nie miałoby dostępu do poszukiwanej wiedzy przekazywanej w obcym języku.

Dr Morse jest mistrzem w dzieleniu się wiedzą z tymi, którzy jej poszukują. Na YouTube jest mnóstwo bezcennych jego wykładów, są też codziennie nakręcane tzw. odpowiedzi na pytania - jaki piękny gest w stronę swoich online słuchaczy i pacjentów. Jakie wspaniałe narzędzie do uczenia się i pomagania sobie wzajemnie.
Szkoda, że tak późno zaczęłam się uczyć j. angielskiego. Jednak lepiej póżno niż wcale, a na naukę jak wiemy nigdy nie jest za późno.
Mała dygresja:
Mój angielski jest bardzo mizerny, ale czasem udaje mi się zaskoczyć amerykańskich znajomych jakimś słówkiem. Np. "Everyone wants to be obama". -  Zazwyczaj słyszę w odpowiedzi - 'ja nie jestem polityczny/na'. Słówko 'obama' znaczy - cool, czyli świetny, super. To taki mały żart nie mający nic wspólnego z dr Morsem.

Na dbanie o swoje zdrowie też nigdy nie jest za późno.
Będę często dzielić się wiedzą uzyskaną od dr Morse. Mam książkę "The Detox Miracle Sourcebook', którą bardzo sobie cenię, a tekst czytany nie sprawia mi większych problemów. Natomiast słuchając lektora, który szybko mówi (jak np. dr Morse), obawiam się o dokładne zrozumienie.

Dzisiaj tylko krótka wzmianka o dr Morsie, z nadzieją, że filmiki wpadną w ręce dobrego tłumacza. Wiem, że wielu moich czytelników zna super angielski, więc wklejam tutaj dwa filmiki dr Morsa.

1. Dr Morse mówi o sobie - przedstawia się.



2. Na temat chemioterapii - jest 7 odcinków.



Strona Dr Morse:
http://www.naturesbotanicalpharmacy.com/
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com