Monday, March 26, 2012

Wiosenne porządki i Cud Natury.

Dzisiaj nie ma o oczyszczaniu ciała.
Jest wiele innych rzeczy również domagających się oczyszczenia. Moje wnuki żegnają swoje artystyczne dzieła, którymi udekorowali główny pokój, tzw. gościnny. Dekorowali go przez parę swych pierwszych dzięcięcych lat. Kevin zaczął. Po dwóch latach dołączył Kyle.
Kevin już kończy 2 klasę, Kyle po wakacjach zaczyna zerówkę.
Przyszedł czas na zmiany.
Pracowali z zapałem. Używali nawet swoich zabawkowych narzędzi. Demolowali pokój z dziką radością.
Dzieci naprawdę potrafią być bardzo pomocne i pracowite.
Pierwsze efekty już widać.

Kevin lubi nowe wyzwania.
Kyle lubi rozmyślać - tyle pracy i wszystko zniszczone?
Ściany odnowione ... zobaczymy na jak długo.
*****

Cud Natury
Biblia mówi:
Lecz ci, którzy ufają Panu, nabierają siły, wzbijają się w górę na skrzydłach jak orły, biegną, a nie mdleją, idą, a nie ustają.- (Izajasz 40:31)

Godłem Polski jest wizerunek orła białego w koronie w czerwonym polu.

Mój blog ma w adresie "Fruń tak wysoko jak orzel" (fly as high as eagles).

 Bardzo podobają mi się te piękne ptaki.
Dlatago na koniec proponuję ten piękny, króciutki filmik. Mogę oglądać go bez końca.

http://www.youtube.com/watch_popup?v=pd5BMP_41bI
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com