Saturday, May 6, 2017

Marzenia się spełniają - Dr Morse.


Moim wielkim marzeniem jest, aby na filmach z wykładami dr Morse pojawiły się polskie napisy. Mam nadzieją, że moje marzenie się szybko spełni i ktoś wkrótce wykona tą wcale nie łatwą, ale jakże cenną pracę.
Doceniajmy tłumaczy, bez nich wiele osób nie miałoby dostępu do poszukiwanej wiedzy przekazywanej w obcym języku.

Tak pisałam w lutym 2012 roku tutaj: Poznajmy dr Morsa.

Jak widać moje marzenie się spełniło. Mamy już sporo cennych wykładów dr Morsa z napisami polskimi. Np. filmik ten mówi o takich poważnych problemach zdrowotnych jak:
borelioza, toczeń, fibromialgia, artretyzm

Co na ten temat mówi dr Morse:
Źródło tego filmiku  Tomaš Tomašević  +  wiele więcej wykładów Dr Morse: Link

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com