Friday, May 19, 2017

Matczyna Miłość nie da się z niczym porównać



Mamo, dziękuję, że Ty jesteś moją Mamą,
 że pozwoliłaś mi być sobą....

KOCHAM CIĘ MAMO!


Kocham Cię Mamo, wszystkie Twoje dzieci kochają Cię bardzo. Nie jesteśmy może idealni, ale kochamy Cię z całego serca!
 Wszyscy ludzie, którzy Cię znają - kochają Cię...i Ty o tym wiesz.  Nie znam takiej osoby, która by Ciebie nie kochała. Jesteś wspaniałą, cudowną, nadzwyczajną  Mamą i przecudowną Kobietą.


Z okazji zbliżającego się Dnia Matki składam najserdeczniejsze życzenia mojej cudownej Mamie.
Składam też najserdeczniejsze życzenia wszystkim cudownym Mamom.

Jedynie Miłość matki nigdy nie ustaje.


Przytoczę historię ukazującą głębię matczynej miłości do dziecka. Nie jest ważne, czy historia ta wydarzyła się naprawdę, czy jest to fikcja. Wiemy, że matczyna miłość nie da się z niczym porównać. Nie ma wspanialszego wojownika niż matka broniąca swoje dziecko.

Oto wzruszająca, niezwykła historia matki i syna....

Matka i syn.

Moja mama miała tylko jedno oko.
Mówiąc wprost - nienawidziłem jej.... była taka kłopotliwa. Zbierała jakieś chwasty, jarzyny i sprzedawała je na tzw. pchlim targu. Miała tam swój mały sklepik, a pieniądze były nam bardzo potrzebne.
Pamiętam, gdy chodziłem jeszcze do szkoły podstawowej, pewnego razu mama przyszła do szkoły. Byłem bardzo zawstydzony - jak mogła mi to zrobić? Rzuciłem jej nienawistne spojrzenie i uciekłem.
Następnego dnia w szkole dzieciaki drwiły ze mnie: "twoja matka ma tylko jedno oko??".

Chciałem, żeby moja mama zniknęła z tego świata, więc pewnego razu powiedziałem jej: "Mamo, dlaczego nie masz drugiego oka? Robisz mi tylko pośmiewisko... Dlaczego nie umarłaś?
Moja mama nic nie odpowiedziała. Myślę, że poczułem się trochę źle, ale jednocześnie czułem się dobrze, gdyż powiedziałem to, co chciałem jej powiedzieć od dawna. Może dlatego, że moja mama nigdy nie karała mnie, nie myślałem, że zrobiłem źle, tak podle raniąć jej uczucia.

Tej nocy obudziłem się i poszedłem do kuchni, aby napić się wody. Moja mama płakała tam, tak cicho, jakby obawiała się, że mnie obudzi. Popatrzyłem na nią i odwróciłem się. Z powodu tego, co powiedziałem wcześniej, coś mnie zaciskało w kącie mojego serca.
Mimo to nienawidziłem mojej matki, która płakała roniąc łzy swym jednym okiem. ... Powiedziałem sobie, że, gdy dorosnę osiągnę sukces, bo nienawidziłem mojej jedno-okiej mamy i naszego rozpaczliwego ubóstwa.

Potem studiowałem naprawdę ciężko. Zostawiłem moją matkę, podjąłem studia na uniwersytecie i skończyłem je z wielkim sukcesem.

Po studiach ożeniłem się, kupiłem własny dom, urodziła mi się córeczka... Żyłem szczęśliwie jako człowiek sukcesu. Polubiłem to miejsce, ponieważ nie przypominało mi mojej mamy.
Naprawdę szczęście sprzyjało mi coraz bardziej.

Pewnego razu ktoś zapukał do domu.... i chciał się zobaczyć ze mną.
Coo? Kto to jest??
To była moja matka, wciąż z tym jednym okiem. Poczułem się jakby całe niebo spadło na mnie... Moja mała córeczka uciekła wystraszona widokiem jednookiej kobiety.
Zapytałem: Nie znam Ciebie.. Kim jesteś?.... Krzyczałem do niej: "Jak śmiesz przychodzić do mojego domu... wystraszyłaś moją córkę. Wynoś się stąd!
Moja matka odpowiedziała cicho:
Przepraszam, tak mi przykro! Musiałam zdobyć zły adres.... i zniknęła.
Dzięki Bogu.. ona mnie nie rozpoznała.... odetchnąłem z ulgą. Powiedziałem sobie, że nie będę sobie tym zawracał głowy przez resztę mojego życia.

Pewnego dnia przyszedł do mojego domu list z mojej starej szkoły podstawowej z zaproszeniem na zjazd byłych uczniów .. Skłamałem moją żonę mówiąc, że muszę wyjechać w sprawach służbowych.
Po odwiedzeniu szkoły poszedłem do starego szałasu, który zwykłem kiedyś nazywać moim domem ... po prostu z ciekawości.
Co zobaczyłem.... moja mama leżała na zimnej ziemi.... Ale nie przelałem ani jednej łzy.

 Miała kawałek papieru w ręku.
To był list do mnie:
"Mój synu, myślę, że moje życie było wystarczająco długie. I ... nie będę już odwiedzać Cię w Twoim domu, ale czy nie byłoby zbyt wiele z mojej strony, aby zapytać Cię, czy mógłbyś kiedyś odwiedzić mnie? Tak bardzo za Tobą tęsknię. Byłam bardzo szczęśliwa, kiedy usłyszałam, że przyjedziesz na zjazd. Ale postanowiłam nie iść do szkoły ... dla Ciebie ... przykro mi, że mam tylko jedno oko i byłam dla ciebie kłopotem...
Widzisz, kiedy byłeś bardzo mały, miałeś wypadek i straciłeś swoje oko. Jako matka nie mogłam patrzeć, jak będziesz dorastał tylko z jednym okiem ... więc dałam Ci moje ...
Byłam tak dumna z mojego syna, który widział zupełnie nowy świat, z moim okiem . Nigdy się nie zdenerwowałam za wszystko, co zrobiłeś. Parę razy, kiedy byłeś na mnie zły, pomyślałam sobie, że to dlatego, że mnie kochasz. ... Tęsknię za czasem, kiedy byłeś jeszcze młody i blisko mnie. Tak bardzo za tobą tęsknię. Kocham Cię. Jesteś dla mnie całym światem."

Mój świat roztrzaskał się na kawałki! Płakałem i płakałem...i płakałem za tym, kto żył dla mnie ... Moja Kochana Mama.
*****
26 Maja Dzień Matki
Dla wszystkich mam z okazji Dnia Matki - najserdeczniejsze życzenia.


Nasze mamy kochamy każdego dnia to oczywiste.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com