Thursday, May 25, 2017

Dzień Dla Naszych Kochanych Mam


Moja Mama jest kochana, piękna i ma piękne serce
Dla Kochanej Mamy i Wszystkich Kochanych Mam

Moja Mama jest piękna, kochana, kocha ludzi, kocha kwiaty i ma Złote Serce.
Teraz jest w tzw. Złotych Latach, a co to takiego 'Złote Lata' pisała na swym blogu:
Złote Lata.


Złote Lata to piękny okres w życiu. Moja Mama to wie bardzo dobrze. Prowadziła bloga  Moja wizja zdrowia,
szalała z radości, tańczyła, zachwycała się cudownym światem wirtualnym.

Ma też ten piękny Złoty Okres i swoje bolesne kaprysy. Taki kaprys wkręcił się cichaczem do mojej Mamy. Unieruchomił moją mamę, nie może na razie prowadzić bloga.
Wszystkich swoich kochanych wirtualnych przyjaciół pamięta, kocha i bardzo tęskni. Ma nadzieję, że wkrótce wydobrzeje i ten bolesny kaprys chorowania minie.

Od mojej Mamy słówko....
Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla wirtualnych, cudownych przyjaciół za pamięć, ciepłe słowa otuchy i życzenia powrotu do zdrowia.

Kocham Was - Maria

Afirmacje mają ogromny wpływ na nasze życie i zdrowie.
Kilka afirmacji dla każdej Mamy,
nie tylko na Dzień Mamy, na każdy dzień.

- Kocham Siebie.
- Kocham Siebie taką jaka Jestem.
- Jestem doskonałym dzieckiem Boga.
- Kocham swoje ciało.
- Kocham Życie.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com