Thursday, September 20, 2012

Noś swą matkę na rękach...


Sercem każdej rodziny jest matka.



22 września - to piękny dzień. W tym dniu, 83 lata temu, przyszła na świat najpiękniejsza dusza na planecie ziemia - moja Mama.
Są jeszcze na świecie anioły. Takim aniołem jest moja mama.
W sobotę są Jej urodziny.
Ten post dedykuję mojej kochanej Mamie z okazji Jej urodzin.
 Życzę Jej dobrego zdrowia, aby jak najdłużej niosła światło
 i swą miłośią nas ogrzewała.

Wiersz Phila Bosmans - Serce każdej rodziny.

Noś swą matkę na rękach.
Prawdziwe matki są czyms wyjątkowym.
Rozumieją nas, pracują dla nas,
troszczą się o nas, kochają nas, modlą się za nas.
Jeśli masz jeszcze matkę, szanuj ją.
Kiedy Twoja matka jest stara i ma kłopoty
ze zdrowiem, troszcz się o nią w dwójnasób.
Przeprawiła cię przez poranek życia,
ty przepraw ją pełen miłości przez wieczór życia.
Matka jest sercem każdej rodziny,
węzłem, który wszystko trzyma,
ogniem w sercu, który wszystko ogrzewa.
click to create your own
Nieważne ile masz lat
i jak narozrabiałes,
dla matki na zawsze pozostaniesz jej dzieckiem.
Prawdziwe matki są zdolne z miłości do najbardziej
nieprawdopodobnych i najcudowniejszych rzeczy.
Matki są jedyne, niezastąpione.

Taka prawdziwa,
wyjątkowa i pełna miłości
jest moja Mama.
Piękna i o pięknej duszy,
rozsiewa wokół siebie dobro,
a miłość jej świeci
jak piękna gwiazda
na błękitnym niebie.

Specjalnie dla mamy, babci i prabaci.


Podkład muzyczny:
F. Chopin - Ballada g-moll i Ballada in g-minor w wykonaniu wnuczka Adama .


Happy Birthday Mama!


Niektórzy zapewne wiedzą, że moja mama lubi też blogować. Jeśli ktoś chciałby umilić Jej ten dzień swoją obecnością, byłoby bardzo miło.
Tutaj jest jej blog:
http://maria-mojawizjazdrowia.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com