Friday, September 7, 2012

Niezwykły zakręt w życiu dr T. Colina Campbella i Billa Clintona



"Nowoczesne zasady odżywiania - przełomowe badanie wpływu żywienia na zdrowie" to jedna z najbardziej przekonywujących, dobrze udokumentowanych i przy tym dobrze czytających się książek dr T. Colina Campbella i jego syna Toma. Tytuł oryginału "The China Study" (2004), a na j. polski przetłumaczyła Marta Paciorkowska. Dodam, że bardzo dobre tłumaczenie.
Dzięki wydawnictwu Galaktyka książka jest dostępna w Polsce od 2011 roku.

W Nowoczesnych zasadach odżywiania zawarte są najwyższej wagi informacje na temat odżywiania, które mogą uratować życie każdemu zainteresowanemu zdrowiem człowiekowi. To jednak nie wszystko, przedstawione przez dr. Compbella kompromitujące fakty dotyczące środowiska medycznego i naukowego czynią z tej książki fascynującą lekturę, która może zmienić naszą przyszłość. Każdy pracownik służby zdrowia i badacz na świecie powinnien ją przeczytać - tak pisze o książce lek. medycyny, autor bestsellerowej książki "Eat to Live" - Joel Fuhrman.

Dziennikarz i redaktor "Living Nutrition Magazine", David Klein pisze: Nie dość, że każdy powinien ją przeczytać, to powinna stać się podstawą wszystkich uniwersyteckich programów nauczania o żywieniu. To książka wciągająca i zdumiewająca, a stojąca za nią nauka - wiarygodna. Spójność pracy i zaangażowanie dr. Campbella w prawdziwą edukację żywieniową widoczne są na każdej stronie.

Gdyby tak nie było, nie trudziła bym się z nabyciem tej książki z Polski. Wystarczyłoby mi angielskie wydanie, notabene sporo tańsze.



Wyniki badań dr Colina i innych naukowców wpłynęły na zmianę stylu odżywiania Colina. Tak mówi o sobie:
Przestałem jeść mięso 15 lat temu (tearz już sporo więcej, ja przytaczam dosłowne słowa), a następnie, w przeciągu ostatnich 6-8 lat, przestałem spożywać prawie wszystkie pokarmy pochodzenia zwierzęcego, w tym nabiał. Mój poziom cholesterolu obniżył się, pomimo że się postarzałem; jestem sprawniejszy fizycznie niż w wieku 25 -ciu lat; ważę obecnie 20 kg. mniej niż jako 30-latek. Mam idealną wagę do swojego wzrostu. Moja rodzina również zmieniła sposób odżywiania, w dużej mierze dzięki mojej żonie Karen, której udało się stworzyć całkiem nowy, atrakcyjny, smaczny i zdrowy styl odżywiania.
Wszystko to uczyniliśmy ze względów zdrowotnych - wynik moich badań pomógł mi się obudzić. Moje życie wykonało od czasu dzieciństwa i picia prawie 2-ch litrów mleka dziennie, przez wczesny etap kariery zawodowej i wyśmiewanie wegetarian, niezwykły zakręt."

Więcej o autorze w książce, którą gorąco polecam.

Badania dr Campbella uczyniły również niezwykły zakręt w życiu wielu ludzi na całym świecie. Bill Clinton należy również do nich.



Bill Clinton mówi, że sporadycznie je ryby.
O ile mi dobrze wiadomo, obecnie ryb również nie je.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com