Wednesday, September 19, 2012

Kochaj i Żyj w Zgodzie z Twoją Wolą


Jeśli pytacie ludzi, jak powinniście wyglądać, w co powinniście
wierzyć, jak powinniście żyć; jeśli to robicie, umrzecie. Taka jest
prawda.
Idźcie i poproście wiatr:
Daj mi wiedzę, wietrze. Otwórz
mnie i pozwól mi wiedzieć.
On zmieniłby was tak, jak zmieniał liście
z oliwkowych w srebrne, zabrałby was w otchłań wąwozów i śmiałby
się z wami bezczelnie wolny.
Miałem dużo szczęścia, że elementy przyrody były moimi
nauczycielami. Słońce nigdy mnie nie przeklęło, księżyc nigdy mi
nie dyktował, jak powinienem się zachowywać. Natura nigdy nie
odzwierciedlała moich wad. Szron i rosa, pachnąca trawa, latające
w kółko owady, krzyczący nocny jastrząb były pozbawionymi ułomności
istotami o bardzo prostej esencji. W swej prostocie i stałości nigdy
niczego ode mnie nie wymagały. Słońce nie popatrzyłoby na mnie
z góry i nie powiedziałoby:
Ramtho, abyś mógł się do mnie zbliżyć,
najpierw musisz mnie adorować. Księżyc nie spojrzałby na mnie
z góry i nie powiedziałby:
Ramtho, obudź się. Nadszedł moment,
żebyś zachwycał się moim pięknem. One były obecne, kiedykolwiek
chciałem je zobaczyć.
Nauczyłem się od czegoś, co, dla kogoś, kto zechce się nad tym
zastanowić, było stałe, nie osądzające i łatwe do zrozumienia. Dzięki
temu nie znalazłem się na łasce przewrotnego myślenia człowieka z
jego nieszczerością, dogmatami, przesądami, wierzeniami i wielotwarzowymi
bogami, których musiałbym sobie zjednać.
Dzięki temu w okresie jednego życia w tej rzeczywistości byłem w stanie zrozumieć
to, czego większość ludzi nie jest jeszcze świadoma, ponieważ szukają
Boga za pośrednictwem interpretacji innego człowieka.

Ramtha

***

Kochaj i Żyj w Zgodzie z Twoją Wolą
to 13 rodział Białej Księgi Ramthy
Można posłuchać tutaj
tutaj
Na powyższym linku można znaleźć całą Białą Księgę Ramthy.

W księgarni Biała Księga Ramthy raczej trudna do zdobycia:
http://www.czarymary.pl/p_39101_ramtha_biala_ksiega_ramtha_knight

Polecam linki, aby każdy zainteresowany mógł wyrobić sobie swoje zdanie na temat Białej Księgi Ramthy, przez jednych  uwielbianej, przez innych ignorowanej. Nie wypowiadam swojego zdania. Poprostu.... Jak zwykle, biorę to co do mnie przemawia, inne nie oceniam.
forum... przeczytałem białą księgę

Kod czasu

Jeszcze dodam ciekawy blog Alaneiz, która wiele uwagi poświęca Białej Księdze Ramthy.
http://alaneiz.wordpress.com/category/biala-ksiega/

Nabyć można BK Ramthy w wersji pdf tutaj:
tutaj
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com