Sunday, January 8, 2012

Rak i inne tzw. 'choroby'...

Rak i inne tzw. 'choroby'.
AIDS? Białaczka? Polio? Cukrzyca? ...,.
Co jest chorobą, a co nie jest?

Czyżby rak i inne tzw. choroby ratowały nam życie?
Zbyt piękne, aby było prawdziwe?

Polecam te dwa filmy, chociaż oba dotyczą tego samego tematu. Ja zaczęłam oglądanie od niemieckiej wersji, dłuższej, trwającej ponad 4 godziny. Rozłożyłam oglądanie na raty. Zajęło mi to 3 dni. Nie był to stacony czas... absolutnie. Warto!
Druga wersja, krótsza, trwająca ponad godzinę, zgrabnie przekazany wykład  dr Caroline Markolin
  Nie żałuję... absolutnie. Warto!

Oba filmy mają polskie napisy.
Wielkie dzięki za to tłumaczom!

Film nr1



Film nr2



Każdy może sprawdzić osobiście informacje, nie musi wierzyć we wszystko co jest głoszone.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com