Saturday, January 21, 2012

Leki z Bożej Apteki - Wiedza, która nigdy nie starzeje się...

Leki z Bożej Apteki - Wiedza, która nigdy nie starzeje się..

Szperając po dawno odłożonych do lamusa książkach natknęłam się na serię cennych wykładów mojego ulubionego zielarza Mirosława Nurzyńskiego, o którym już parę razy wspominałam (patrz np.  Moja Historia  oraz  Tajemnice zdrowia ).
Zaraz też naszły mnie miłe wspomnienia o dawnych dobrych czasach..
Wykłady te są z przed około 20 lat, ale wiedza wciąż jest aktualna. Postanowiłam je opublikować na moim blogu. Być może, będzie można jeszcze gdzieś nabyć te kasety.



To seria 16 wykładów-porad, w których znany zielarz z długoletnią praktyką, radiesteta, homeopata, irydolog Mirosław Nurzyński przedstawia w bardzo prosty, okraszony swoim osbistym poczuciem humoru sposób, naturalne sposoby zapobiegania i leczenia różnych schorzeń, dolegliwości i chorób w warunkach domowych, przy pomocy ziół oraz w oparciu o medycynę naturalną.



M. Nurzyński raczej nie dbał o reklamowanie swojej osoby, więc trudno znaleźć o nim informacje w Internecie. Pomagał ludziom z potrzeby serca, dziękując Bogu za każdy dar życia i kierując się Bożymi zasadami.
Zawsze miał bardzo dużo klienów i dużo pracy, w której dzielnie pomagała mu żona. Mam nadzieję, że nadal para ta cieszy się dobrym zdrowiem i dalej kontynuuje swoja szczytną pracę. Życzę im tego z całego serca.
"Możliwości medycyny naturalnej są olbrzymie "- twierdzi M. Nurzyński, wielki znawca ziół, które również sam uprawia. Jeśli chodzi o choroby nowotworowe nie twierdzi, że leczy je, lecz odtruwa organizm po chemii i regeneruje po radioterapii, zabezpiecza przed przerzutami, pomaga dłużej żyć.

"Ja mam do niego całkowite zaufanie. Facet jest niesamowity. To nie jest jakiś szaman, ale z wykształcenia homeopata, irydolog.
Mnie wyleczył z okropnego uczulenia jak miałam 18 lat. Byłam uczulona na swój własny pot. To był koszmar w kryształkach. Do tej pory nie mam z tym najmniejszego problemu. A dwa lata temu dzięki jego intensywnej kuracji zaszłam w ciążę. Nie byli w stanie mi pomóc profesorowie, tony leków i zastrzyków...."
To słowa jednej z forumowiczek, które znalazłam w Internecie. Czytaj więcej:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=26715

 Znalazłam też jeden krótki wykład - temat z pierwszej kasety. Jest do posłuchania na poniższym linku, więcej nie udało mi się znaleźć. Dla mnie to wielka radość posłuchać tutaj, z daleka od kraju, dobrze znajomego przyjacielskiego głosu z przed lat.
Po przyjeździe do USA wszystkim znajomym dawałam do posłuchania kasety z wykładami.
W końcu, z czasem, nowe książki, świeże nowości i zapomniałam, że mam serię wykładów
 "Bez Aspiryny - Leki z Bożej Apteki".

Tutaj można posłuchać jednego z tematów wykładu:
Przyczyny powstawania chorób
____________________________
Przypuszczam, że tutaj można ściągnąć plik z wykładami, za małą opłatą:
http://chomikuj.pl/Ozawa/*5b++ZDROWIE+*5d/Zdrowe+jedzenie

O Mirosławie  Nurzyńskim:  Medycyna Naturalna

***

Dodatek.
update:
Ponieważ dużo osób ciągle pyta mnie o nazwiska lekarzy o których wspominałam w audycji na temat:  Radio na Fali - Spectrum Rozwoju: Jak uniknęłam chemii i pozbyłam się nowotworu, postanowiłam te nazwiska tutaj umieścić:

Andreas Moritz - Rak nie jest chorobą - mechanizm przetrwania (pisałam o nim tutaj: Mechanizm przetrwania

dr Ewa Hankiewicz - pisałam o niej na moim blogu
tutaj

dr Larraine Day, http://www.drday.com/
szczególnie polecam książkę "Cancer doesn't scare me anymore" oraz DVD lub CD dotyczczące tego tematu. Jest dużo filmików na youTube, ale w j.angielskim.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com