Sunday, January 15, 2012

Mechanizm Przetrwania

Tytuł dzisiejszego postu zaczerpnęłam z podtytułu książki Andreasa Moritza: "Rak NIE jest chorobą. To mechanizm przetrwania. Poznaj ukryty cel raka, wylecz przyczyny jego powstawania i bądź zdrowszy niż kiedykolwiek".
Brzmi bardzo optymistycznie. Lubię optymistyczne wiadomości.
W moim pierwszym w 2012 roku poście sugerowałam, aby "Zdrowie nasze było dla nas priorytetem". Jeśli tak będzie, wierzę w to, że uda nam się zapobiec wielu problemom zdrowotnym.

"O wiele łatwiej i taniej jest zapobiegać chorobom, niż je leczyć."

Wielu chorób, w tym rakowych (sama jestem przykładem) można pozbyć się mając odpowiednią wiedzę, pozytywne nastawienie, dobre chęci i... działać! Bez działania nie będzie sukcesów. Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ją wprowadzać w życie.

"Ograniczona wiedza - inaczej nazywana ignorancją - jest, tak naprawdę rzeczą niebezpieczną" - twierdzi Andreas Moritz (notka o autorze ), autor książki " Rak nie jest chorobą", którą tutaj prezentuję. Wiele osób zna książki Andreasa i wykorzystuje jego nauki. Autorzy książek z tzw. medycyny naturalnej, lekarze również, często opierają się na informacjach czerpanych z Ajurvedy, którą Andreas właśnie praktykuje i przekazuje w swoich książkach i na filmach. Książki Andreasa zostały przetłumaczone na bardzo wiele języków, w tym na j. polski.
Warto zapoznać się z książką "Rak NIE jest chorobą", a także z innymi książkami Andreasa Moritza. Jest polskie wydanie, ja zakupiłam przez amazon. Nota bene pierwszy raz udało mi się zakupić polskie wydanie przez amazon (USA). Cieszę się ogromnie.
W książce tej znaleźć można wszystko co człowiek powinien wiedzieć, jeśli jego zdrowie jest dla niego priorytetem.

Tutaj można w Polsce kupić książkę, okładka jest inna:
http://bonito.pl/

 Opinie czytelników

Na tym Forum można dowiedzieć się więcej na temat tej książki; pytania, dyskusje czytelników:
http://davidicke.pl/forum/rak-nie-jest-chorob-andreas-moritz-t4731.html


Celem moim jest dzielić się wiedzą, doświadczeniem przede wszystkim od osób, które mają medyczne kwalifikacje i duże doświadczenie praktyczne . Jednym z nich jest właśnie Andreas Moritz, autor bardzo popularnej metody płukania wątroby i woreczka żółciowego.
Dzięki wspaniałym ludziom i Internetowi, tą trudno dzisiaj dostępną książkę możemy przeczytać tutaj.

 W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić tego wspaniałego człowieka, aby każdy, kto jeszcze nie zetknął się z jego naukami, miał tę możliwość. Warto!!!
Nie będę o nim pisać, żeby nie sugerowac swojego zdania. Z podanych wyżej linków można wiele skorzystać, jeśli ktoś jest zainteresowany.
Mam też cichą nadzieję,  ale i bardzo gorące pragnienie, że wkrótce pojawią się filmy z wykładami Andreasa z PL tłumaczeniem. Być może są już... ja nie znalazłam. W j. angielskim jest ich sporo. Dużo osób zna angielski, świetnie tłumaczy... byłaby to super sprawa.

Uważam, że warto zapoznać się z wiedzą, jaką dzieli się Andreas i propagować jego książki i filmy. Bardzo warto! Nie znaczy to, że musimy w 100% zgadzać się we wszystkim z autorem. Tym, czy innym autorem. Mnie się to raczej nie zdarza. Uważam jednak, że jeśli książka da mi nawet mały procent nowej wiedzy, brakującej wiedzy, jestem bardzo zadowolona.  Czasem brakuje nam tego jednego małego ogniwa w całym łańcuchu wiedzy, ale jakże ważnego, bez którego nie można osiągnąć oczekiwanych rezultatów.

"Najgorszym wrogiem wiedzy nie jest niewiedza, lecz wiedza połowiczna" - E.Ferm

Na podanych linkach można zdobyć sporo informacji o autorze i jego wykładach. Wiem również, że udziela konsultacji medycznych, lecz 2012 rok ma już prawdopodobnie cały zapełniony. Zawsze można próbować, jeśli komuś bardzo zależy.

Wybrałam 2 filmy, żeby poznać bliżej Andreasa. Wersja jest angielska.
Pierwszy - dotyczy książki "Niezwykłe płukanie wątroby i woreczka żółciowego".



Drugi, krótki film - Andreas mówi o swojej artystyczno-duchowej pasji, którą przelewa na płótno. Okładki swoich książek sam projektuje. Piękne.



Strona - Filmy na YouTube Andreasa: http://www.youtube.com/user/enerchiTV

Strona Andreasa: http://www.ener-chi.com/

Moim pragnieniem jest, aby każdy odkrył w sobie tą wewnętrzną siłę i znalazł właściwą drogę do uzdrowienia swojego życia we wszystkich jego aspektach.
Niech niemożliwe stanie się możliwe!
---------------------
Moje motto:
"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com