Wednesday, February 5, 2020

Pierwsza rocznica - Maria - wspomnienie...


W Podroży do Przeszłości Maria napisała:
W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, w którym nachodzi nas chęć opowiadania o swoim życiu. Zabierając do grobu wszystkie swoje wspomnienia niczego nie pozostawiamy po sobie..
Może nawet moje życie nie było wyjątkowe, ciekawe, ale może nawet z moich błędów ktoś może wyciągnąć wniosek dla siebie.
Człowiek żyje tyle ile pozostaje w pamięci; czy nie warto go sobie chociaż trochę przedłużyć? Zawsze ktoś - niekoniecznie obcy, może nawet z najbliższych poczyta i wspomni... 







Do mojego skromnego wiersza Mariolka 

wyczarowała przepiękną muzyczną pamiątkę dla mojej Mamy.
Kocham ten zestaw i cieszę, że nie zniknął.

Przytoczę słowa Czesława (pod filmikiem):
Naprawdę piękne...
Dobroć z serca
dobroć z wiersza
dobroć z twarzy Matki


 

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com