Saturday, February 29, 2020

Porady starego lekarza,,, świat jest inny....


Czas jest jak rzeka, która ciągle płynie...
Nie możemy po raz drugi dotknąć tej samej wody,
ponieważ przepływ, który minął
już nigdy nie przejdzie.
Cieszmy się każdą chwilą naszego życia.




Moje dzieciństwo również minęło. Pozostały wspomnienia....
Dzisiaj od rana moje myśli krążą wokół pracy lekarzy, pielęgniarek i całego personelu szpitalnego.
Mam całkiem pozytywne wspomnienia z dziecięcych lat spędzonych w szpitalu...
Lekarze byli wspaniali, pielęgniarki również, często my dzieciaki nazywaliśmy je  aniołkami. 
( w tamtych czasach nie miałam wiedzy ani wpływu na decyzje i sposób mojego leczenia "dzieci i ryby nie miały głosu", intencje moich rodziców były szczere)
Podziwiam ciężką i jakże odpowiedzialną pracę lekarzy....
Powiem krótko - kocham 'starych' lekarzy...
Postanowiłam umieścić dzisiaj na moich stronach tzw. starej daty lekarza, abym mogła korzystać z jego doświadczenia i wiedzy
na wyciągnięcie ręki.
Większości znany dr Jerzy Jaśkowski...(dużo info można znaleźć na FB, którego nie mam)



FOTO...
(klik na link- Foto)

====
PORADY STAREGO LEKARZA


***** 

świat jest inny


"100% ludzi w Polsce posiada umiejętność czytania.
98 % nie wie w jakim celu ją posiada".
dr Jerzy Jaśkowski
 
********
Ps.
tagentv: https://www.youtube.com/channel/UCAmpjcySuOPzfJeUcbhgZcQ
aTVBe: https://www.youtube.com/watch?v=VHFUtptbMyo&feature=youtu.be
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com