Tuesday, February 11, 2020

Uruchomienie Programu Doskonałego Zdrowia fizycznego....


Afirmacja na uzdrowienie ciała fizycznego

ttps://youtu.be/TOQtL-iYUsY

*****
 Afirmacja na uzdrowienie ciała fizycznego poprzez swoją Boską moc.

Moja natura jest Boska. JESTEM promiennym duchem ucieleśnionym w ciele fizycznym na pięknej Planecie Ziemia.
JA kocham swoje ciało i dbam o nie. Czystą intencją i wewnętrzną siłą swego ducha.
JA uruchamiam w swojej świadomości Program Doskonałego Zdrowia - jak pierwotnie było założone przez Stwórcę.
Właśnie TERAZ - Program Doskonałego Zdrowia jest aktywowany i wchodzi w życie.
Z przepływem energii mojego ducha JA przekazuję informację Doskonałego Zdrowia
każdej komórce mojego ciała.
Wszystkie komórki napełniają się Światłem, regenerują się i odmładzają się.
Z każdym moim oddechem JA czuję jak Światło Boskiej Energii omywa i napełnia wszystkie
moje systemy, narządy i tkanki mojego organizmu.
JA uruchamiam głęboki proces uzdrawiania na wszystkich poziomach Mojego Istnienia.
JA ożywiam siły swego ducha i świadomie żyję na Nowej Ziemi.

*****

 





Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com