Tuesday, February 12, 2019

W ciszy serca....

W ciszy serca 

(ten cudny obrazek w 'w ciszy serca', nastraja mnie na miłe memu sercu wibracje; 
 to pamiątka od Mariolki - napiszę o tym innym razem)


Za oknem zima
ostry wiatr igra ze śniegiem
ptaszki zamilkły
jestem jak pelikan na pustyni

Moje serce milczy
w ciszy serca słyszę śpiew
to dzwony koscielne
oznajmiają koniec

w ciszy serca słyszę muzykę
bębny niebiańskie
triumfalnie wtórują
na powitanie pięknej duszy
która była jak pelikan na pustyni

Maria uśmiecha się
otwiera swe szczere serce
cieszy się każdym kwiatkiem
każdym gestem miłości
radość w niebiosach niezmącona
w ciszy serca 
słyszalna

anielskie śpiewy
życie płynie na falach miłości
nie ma już smutku
nie ma trosk
w ciszy serca
czujesz to
miłość ponad wszystkim



Słowa sercem pisane 
dedykuję mojej Kochanej Mamie Marii...


-----
Update do tego wpisy.

Do mojego skromnego wiersza Mariolka z kanału YouTubowego
(Link)
wyczarowała przepiękną muzyczną pamiątkę dla mojej Mamy.

https://youtu.be/Qy5YnptWdwE




Bardzo, bardzo dziękuję Ci kochana Mariolko....wzruszyłam się...
Ludzie dobrzy są...
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com