Monday, June 12, 2017

Prosta Recepta na Zdrowe i Szczęśliwe Życie.


Andrzej Tomicki zwrócił moją uwagę swoją niezwykłą osobowością i dojrzałością życiową. Tak na marginesie ciągle podziwiam dzisiejszych młodych ludzi, utalentowanych, wykształconych, bardzo świadomych i wiedzących czego chcą w życiu.   ...
Natrafiłam na jeden z licznych filmików Andrzeja i ugrzęzłam na długo.... urzekły mnie. Chciałam wszystkie obejrzeć na jednym oddechu .... nie jest to jednak możliwe, filmików jest już bardzo sporo. Każdy zawiera niesamowicie dojrzałe przekazy, inspirujące do pozytywnego, twórczego, szczęśliwego życia. Podoba mi się sposób przekazywanej wiedzy, kultura osobista, szczerość bez wywyższania się, bez wciskania na siłę, po prostu Andrzej mówi o tym co sam doświadczył i jak jego świadomość zmieniała się.

Jego bliscy i przyjaciele nazywają go "Rybą". Znajomi twierdzą:
- Jest pozytywnie zakręcony. Ma niesamowite pomysły. Takim pomysłem był projekt "Ryba na Wiśle", który musiał przerwać we Włocławku, bo ukradziono mu ponton, którym płynął do Gdańska.
To był rok 2009.... wiele informacji można znaleźć w Internecie.
Wcześniej autostopem dojechał na Gibraltar i przemierzył Saharę, ale tylu przeżyć, jakie go spotkały nad Wisłą, nie miał nigdzie. Andrzej Tomicki ze Skępego zakończył mimo problemów swoją wyprawę. Udało mu się przepłynąć pontonem z Krakowa do Gdańska.

Oto Magiczna formuła Andrzeja,  która zmieni Twoje życie. ... Działa.
Link


Opis zdarzenia i foto:

Sam siebie Andrzej tak przedstawia się pod swoimi filmikami:
Andrzej "Ryba" Tomicki 'globtrek.pl' - czyli Pontonem z Krakowa do Gdańska (Ryba na Wiśle), Autostopem na Saharę... miłość do świata, ludzi i przyrody. Doskonalenie swego ciała i umysłu, rozwój osobisty i dążenie do najlepszej wersji samego siebie :)
Ratownik WOPR, bosonogi biegacz, rowerowy objeżdżacz terenów wszelkich, miłośnik siatkówki, ping ponga i ADRENALINY!

Strona Andrzeja: O Niebie, Kosmosie, Sobie i Wszystkim

Kanał na YouTube: globtrek.pl

Z pośród wielu filmików Andrzeja na dzisiaj wybrałam dwa:

Nr 1. Jak być szczęśliwym w pracy:


Nr 2. Prosta recepta na Zdrowe i Szczęśliwe Życie:

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com