Friday, June 30, 2017

Na weekendowy kosmiczny relaks...


Jesteśmy stworzeni po to by się bawić i cieszyć.

Jesteśmy wszyscy dziećmi - dorośli, mali, duzi, wielcy, najwięksi, twardziele - Bawmy się! -
 pięknie zachęca autor Refleksyjnego Żonglowania w poniższym filmiku.

Ja też zachęcam i podziwiam kolejną młodą świadomą, otwartą osobę.  Moje serce się raduje....
chcę się bawić i cieszyć życiem.

Dla Stwórcy wszyscy jesteśmy dziećmi.  Przypominają mi się słowa Jezusa: kto nie stanie się jak dziecko, nie ujrzy Królestwa Bożego.


Piękne, inspirujące Przesłanie do nas
w Refleksyjnym żonglowaniu.
(słabo słychać - trzeba podgłośnić na maksa - przynajmniej u mnie tak jest).


https://youtu.be/4ZVerYIvUw0

Kanał na YouTube: Dobry Kierunek

Bawmy się więc i cieszmy darem życia jak dzieci!
Każdy jest dzieckiem, bez względu na wiek i okoliczności. Nawet jeśli masz teraz trudny okres w życiu, nie możesz się ruszać, wiedz, że:
"Zwycięzca to ten , który wstaje nawet wtedy, kiedy nie może".
Odkryj w sobie szczęśliwe, radosne, pełne miłości dziecko!
Kosmicznego, szczęśliwego weekendowego relaksu!

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com