Sunday, June 11, 2017

Bardzo Dobre Wieści - JA JESTEM.


Wiele osób próbuje zrozumieć "JAM JEST", "JA JESTEM".
To normalne, że może to nastręczać pewne trudności.
Jak mówi stare przysłowie: przyzwyczajenie to nasza druga natura.
Nasze kody informacyjne od wielu lat wyświetlają nam:
Bóg jest tam, gdzieś w górze daleko, jak może być tak blisko, w nas, w naszym sercu"?
itp... itd...

I jeszcze trudniejsze:
Ja Jestem Bogiem we mnie? Ja Jestem doskonałością Boga we mnie?
Ja Jestem Energią Boga w działaniu? Jam Jest Mocą, Miłością, Inteligencją Boga, która prowadzi mnie? Jam Jest Bogiem w Tobie i w Każdej Istocie?  ....

Zrozumieć, to znaczy doświadczyć, wiedzieć, zresetować programy, które są błędne, zrobić miejsce na nowe, synchronizujące z naszym sercem.

"Ja Jestem" w Dobrych Wieściach Romana Nachta -
daje dodatkowe, dalsze światło na zrozumie.



Blog Romana Nachta: http://romannacht.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com