Tuesday, April 18, 2017

Tajemnica radzenia sobie z trudnymi ludźmi.


Za jednym z komentatorów: "oglądałem to już ze sto razy z napisami, ale z lektorem obejrzę jeszcze dwieście",  powiem:
Tak, też oglądałam, czytałam, słuchałam wiele razy! Z przyjemnością wracam odświeżyć tą wiedzę, która pogrzebana natłokiem wielu ciągle płynących in-i dez-informacji wymaga uaktualniania.  Naprawdę warto poznać tajemnicę radzenia sobie z trudnymi ludźmi! To recepta na szczęśliwe życie podana na tacy. Zrozumiesz, bez gonitwy za dobrym psychologiem.
Mnóstwo dobrych dowcipów, dzięki którym łatwo zrozumieć i zapamiętać tą ważną w codziennym życiu lekcję.



Aby nauczyć się żyć z trudnymi ludźmi, musisz w pierwszej kolejności nauczyć się żyć z trudnym sobą.
Jak tylko zrozumiesz, kim jesteś, kiedy zaakceptujesz siebie z pewną dozą życzliwości, spłynie na ciebie spokój. Właściwie najpotężniejszym wglądem, który można uzyskać, jest ten brzmiący „Jestem w porządku”. Kiedy zdasz sobie sprawę, że właściwie nic ci nie dolega. Jesteś doskonały taki, jaki jesteś. Nie wierzycie w to, dlatego ciągle usiłujecie zmieniać samych siebie. Kiedy zawrzecie z wami samymi pokój i zaakceptujecie siebie takimi, jakimi jesteście, staniecie się swoimi własnymi kumplami i nigdy nie będziecie samotni, bo przecież zawsze JESTEŚCIE. Samotni ludzie to tacy, którzy się nie lubią. Oni sami są największym problemem, największą trudnością....

Tak więc jedynym powodem, dlaczego uważasz, że inni uprzykrzają ci życie jest fakt, iż ty sam siebie uważasz za upierdasa. Jeśli więc jesteś w stanie uzdrowić problem, zawrzeć pokój ze samym sobą i trochę wyluzować, zaakceptować siebie, wtedy możesz odkryć, że jesteś również w stanie zaakceptować wszystkie inne stworzenia.

Źródło: http://sasana.pl/o-radzeniu-sobie-z-trudnymi-ludzmi
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com