Saturday, April 2, 2016

Najlepsze ubezpieczenie zdrowotne.


Reklamy bombardują we wszystkich możliwych mediach wspaniałymi ubezpieczeniami na szczęśliwe życie i zdrowie. Mamy problem, która jest najlepsza, bezpieczna... i najtańsza.
Wiemy dobrze, że jak zwykle w biznesie rządzi tzw. szmal, a szmal niekoniecznie idzie w parze z troską o nasze szczęście i zdrowie.

Proponuję dzisiaj bardzo poważnie i serio rozważyć zupełnie darmową polisę na zdrowie, która jest w naszych rękach, jest bezpieczna, sprawdzona i niezastąpiona.

"Stwórca dał mi moje ciało i tylko ja jestem za nie odpowiedzialna".

Tak! nikt nie jest tak naprawdę odpowiedzialny i kompetentny w troszczeniu się o moje zdrowie, szczęście i samopoczucie. To moja odpowiedzialność i obowiązek zarazem. To moja najlepsza polisa na zdrowie.

Potrzebna jest wiedza, kto chce to ją znajdzie.
Większość medycznych i naturalnych metod uzdrawiania nie trafia w rozwiązanie pojawiających się problemów zdrowotnych. My sami najlepiej wiemy, czym sobie szkodzimy, co zaniedbujemy, więc sami potrafimy zmierzyć się z problemem, jeśli naprawdę się postaramy i jeśli naprawdę nam zależy.

Pierwszą podstawową zasadę pełnego zdrowia wyraził już Platon 350 lat przed Chrystusem (parafrazując jego słowa):
"nie można naprawić umysłu bez naprawienia ciała i nie można uzdrowić ciała bez uzdrowienia umysłu".

 co posiejemy w umyśle, takie plony zbierzemy


Brak zrozumienia zasady zależności umysłu i ciała świadczy o tym, że dzisiaj, ponad 2 tysiące lat później wciąż medycyna akademicka i uzdrawianie naturalne robią te same błędy.
Mam w tym momencie na myśli ich główną koncentrację  w kierunku:
 co należy jeść, pić, jaką pigułkę zastosować, który narząd wymienić na sztuczny, co wyciąć, jakie suplementy połykać, jakie sztuczne witaminy są obowiązkowe...itd...itp....???
Wszystko co mniej więcej zasugerowałam powyżej może być potrzebne, ale nie może być stawiane na tzw. pierwszym miejscu w terapiach leczenia, a często jedynym miejscu.

Tajemnica zdrowia tkwi przede wszystkim w usuwaniu odpadów.
 Podstawowym zadaniem w przywracaniu zdrowia jest przede wszystkim pozbycie się toksycznych materiałów powstałych ze spożywanych pokarmów i lekarstw.
To sprowokuje organizm do walki z chorobą.

Na temat oczyszczania organizmu jest wiele materiału w Internecie i na moim blogu.
Podam jeden link: link

Wspomnę jeszcze dzisiaj tylko o ważności i cudownych włąściwościach wody w rozwiązaniu fizycznych, psychicznych i emocjonalnych problemów.
 Pijmy wodę na zdrowie, wizualizujmy i afirmujmy pozytywne życzenia, jak wiemy - woda ma pamięć.
Woda oczyszcza i uzdrawia.

"Komórka jest nieśmiertelna - to tylko płyny w których otoczeniu żyje ją degenerują. Odnawiając płyny systematycznie oraz dając komórce substancje odżywcze których potrzebuje oraz tlenu, współczesna wiedza pozwala twierdzić, że może ona praktycznie żyć wiecznie."

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com