Sunday, October 18, 2015

Poznanie samego siebie....dlaczego jest tak ważne?


Poznanie samego siebie.... nigdy nie jest za późno na poznanie siebie.
Mając w sercu miłość ma się wszystko. Nie mając miłości nie ma się nic.

Tak mówi Rafael Noun, bardzo ciekawa osobowość, która ujawniła się bardzo niedawno w Internecie.

O poezji budzącej się duszy czyli "Podróży Wariata" z Rafałem Nounem rozmawia Janusz Zagórski.

Wywiad poniższy wysłuchałam kilka razy i absolutnie nie mam dość.

Dowiemy się także m.inn. co to takiego 'duchowe pieniądze'?

 
Strona Rafaela Noun: Poznając siebie poznasz wszystko
 
https://www.facebook.com/rafaelnoun/
 
Rafał jak z powyższego wywiadu wynika jest zaproszony do udziału w wielkim wydarzeniu organizowanym przez Niezależną Telewizję  (NTV) - Kongresie NTV, który rozpoczął się w niedzielę 18 października. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nagranie z wystąpienia Rafaela.
 
Więcej info o Kongresie NTV i pięknej scenerii tego miejsca, można zobaczyć
 tutaj: 
https://youtu.be/4SmZgja-m68
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com