Saturday, September 20, 2014

Złota Mama




Zawsze niech będzie słońce!
Zawsze niech będzie niebo!
Zawsze niech będzie Mama!
Zawsze niech będę ja!

Mój blog nie jest blogiem poświęconym mojemu prywatnemu życiu, robię jednak co roku wyjątek. Takim wyjątkiem jest zawsze Dzień Urodzin mojej Mamy.

Właśnie w najbliższy poniedziałek moja mama zaczyna 86 rok życia.

Wiem, że każdy mówi o swojej mamie, że jest najlepsza na świecie, bo to jest prawda.
Ja powiem - Moja Mama jest nie tylko Najlepsza na świecie,
 jest cudowna, wspaniała, poświętliwa, inspirująca, kochająca miłością bezwarunkową, piękna,
 ...jednym słowem - nieporównywalna z nikim.



Jest teraz w tzw.Złotych Latach, o których pisze na swym blogu:
Złote Lata.

Ja powiem: Moja Mama jest Złotą Mamą.

Moja Mama może zastąpić każdego,
ale Jej nikt nigdy nie może zastąpić.
 
Taka jest moja mama.
Najlepsza!


Happy Birthday my sweet, lovely Mom!
Kwiaty dla Ciebie.
kwiaty: link

@@@@@
Złote Lata.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com