Thursday, September 25, 2014

1-roczna Mistrzyni Kung Fu?... czemu mie?

*****

Tak zatytułowany jest króciutki filmik mojego faworyta, doskonałego instruktora wielu dziedzin sportu, którymi jestem zainteresowana (Kung Fu, Tai Chi, Qi Gong) - Jake Mace.

Tym razem Jake prezentuje swoją 20-miesięczną bratanicę, która brała lekcje pływania dla niemowląt - http://www.infantswim.com.... i potrafi bezpiecznie radzić sobie na basenie. Trochę to wyglądało groźnie jak dla mnie, gdy zobaczyłam pierwszy raz, ale jak widać dziecko jest pod kontrolą i dobrze przygotowane.

Nie namawiam jednak do samodzielnego wrzucania dzieciątka do wody, bez wcześniejszego profesjonalnego treningu.
Na pewno warto od najmłodszych lat, (jak widać nawet miesięcy) uczyć dziecko bezpiecznego pływania.



A to już coś dla mnie, może nie do końca, aż tak super wszystko dla mnie, ale dobrze jest jak jest.....coś z tego na miarę moich możliwości potrafię.
 I oczywiście dla tych, którzy lubią ostrzej poćwiczyc lub potrzebują inspiracji.
Polecam Jake Mace, podziwiam jego profesjonalność, przy tym to bardzo skromny i zawsze naturalny wybitny fachowiec w tym co robi.

10 najpopularniejszych pompek w Martial Arts.( sztuki walki).



A to moje ulubione na poranny rozruch:
http://youtu.be/HpfWh1UXRBc

Make website: link

Powodzenia!
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com