Sunday, July 31, 2011

Posłuchaj co mówi Twoje serce...

Twórca tego filmu, znany propagator zdrowego stylu życia Markus Rothkranz http://www.markusrothkranz.com/ )
na jednym ze swoich wykładów powiedział:

Pewnego dnia powiedziałem sobie, że chcę zyć inaczej. Moje życie musi się zmienić ... Teraz!
 Nie chcę iść przez życie jak większość ludzi. Chcę być zdrowy.
Obecnie jestem wolny, nigdy więcej błądzenia w ciemności, teraz jest tylko Światło.


Coś, co patrzy na na ciebie kochającymi oczami.
Dlaczego?...


Zdrowie jest czymś więcej niż tym co jemy.
Zdrowie jest zwierciadłem naszych relacji z samym sobą, z innymi i ze wszystkim.


Żyjemy tu i teraz.
Posłuchaj co mówi twoje serce. Cokolwiek ci mówi zrób to.
Odpowiedzi jakiej poszukujesz znajdziesz w swoim sercu.
Ona tam jest od momentu twoich narodzin.


Film ten w wielkim skrócie pokazuje jak wygląda zwykły dzień mistrza kulturystyki - Wade Lightheart ( http://wadelightheart.ca/wordpress/ ),
który odżywia się w najzdrowszy dla człowieka sposób, czyli wegańsko na surowo. Podpatrzeć możemy, gdzie tkwi tajemnica sukcesu i wspaniałej kondycji psychicznej i fizycznej  tego świetnego kulturysty.
Inspirujące...

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com