Wednesday, November 2, 2016

Kocham Każdego Zawsze


Kochaj Każdego Zawsze.

Takim hasłem powitał mnie pierwszy dzień tego tygodnia.


Zobaczyłam przez okno mojego mieszkania niebieski znak (tablica) z takim napisem:

"Love Everyone Always".

Na wprost mojego okna... bardzo się zdziwiłam, że na moim skromnym, bardzo różnorodnym jeśli chodzi o pochodzenie narodowościowe, rasowe i kulturowe osiedlu ktoś odważnie zrobił taki gest miłości. Tablica z napisem wbita w trawnik tuż przy chodniku.... tak jak bywa z tablicami 'nie deptać trawników'.

Wyruszyłam na spacer, sprawdzić na własne oczy z bliska, czy to prawda... Prawda.... rozmarzyłam się.... Napis ten nastroił mnie energią miłości o dużo większej sile niż do tej pory praktykowane formy.

Kochaj

Każdego

Zawsze

Oczami swojej wyobraźni zobaczyłam wszystkich ludzi na moim osiedlu przepełnionych miłością, kochających każdego  bez wyjątku, bez oceniania, segregowania, ....
To nie koniec marzeń... marzenia płynęły i płynęły na wszystkie sąsiednie osiedla, sąsiednie Stany... Z radością pofrunęły do Polski, całej Europy i ogarnęłam swymi myślami cały Świat....


W końcu zawędrowałam do wszystkich szkół, zakładów pracy, wszystkich instytucji państwowych i prywatnych... długo by wymieniać.... Kochaj Każdego Zawsze!
Słowa te zapadły mi głęboko w sercu....wyśpiewuję je, mantruję, medytuję.... głośno, cicho lub tylko w myślach przy wszelkich codziennych czynnościach. Myślę również, aby takie hasło Love Everyone Always na tablicy rozmieścić w wielu miejscach.


Miłość to potężna wibrująca energia emanująca z każdego naszego serca.
Złączona kolektywnie wytworzy nieograniczoną siłę do wykreowania zmian.
Nie trudno wyobrazić sobie jak Kochając Każdego Zawsze możemy zmienić życie na naszej Planecie Ziemi.

Kocham Każdego Zawsze

niech stanie się naszą codzienną mantrą

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com