Saturday, November 19, 2016

Spontaniczny atak wdzięczności i Taniec w Świetle


Nagła zmiana słonecznej, bajecznie kolorowej jesiennej pogody w prawdziwą pluchę, z opadami śniegu i świszczącej wichury miała wpływ na moją fizyczną kondycję... Zaczęłam sobie zadawać pytanie: dlaczego aż takie bolesne doświadczenie? Czego ta lekcja ma mnie nauczyć? Przecież było już tak dobrze, raczej całkiem rozsądnie dbam o swoje zdrowie, a tu nagle taki bum...


Z braku możliwości spacerowania na świeżym powietrzu wyruszyłam na wirtualny spacer...  I moje pytanie 'dlaczego' i 'czego ma mnie to doświadczenie nauczyć' - zaczęło się rozjaśniać.
W tym moim wirtualnym spacerku spotkałam młodziutkiego, sympatycznego Rafała, który uważa się za szczęściarza i swym spontanicznym atakiem wdzięczności potrafi działać cuda....


Rafał tak mówi o sobie:
Jestem szczęściarzem. Byłem ślepy, a przywrócono mi wzrok. Byłem głuchy, a teraz słyszę. Byłem przygnębiony, a odnalazłem ducha radości. Byłem chory, a zostałem uzdrowiony. Byłem umarły, a stałem się żywy. Jak to możliwe? To niemożliwe. Właśnie dlatego nazywam siebie szczęściarzem.

Myśląc po ludzku nie dokonałbym żadnej z tych rzeczy. I nie dokonałem żadnej z nich. Zostały zrobione za mnie. Przemiana, która się wydarzyła i wydarza w moim życiu nie ma nic wspólnego ze mną. Jest dziełem łaski, która przeniknęła mój opór przed prawdą. Zostałem wyzwolony od samego siebie.....

W swoim nauczaniu posługuję się modlitwą, medytacją, muzyką, tańcem, poezją, fizyką kwantową oraz wszystkimi formami ekspresji, które są w stanie pomóc nam porzucić złudzenia oraz wyzwolić wewnętrzne światło i przebudzić się ze snu o oddzieleniu.....
Czytaj więcej: Jestem szczęściarzem

Ten młodziutki, spontanicznie wdzięczny szczęściarz to Rafał Wereżyński, nauczyciel Kursu Cudów. Prowadzi spotkania w całej Polsce i na świecie, na których dzieli się radością swojego przebudzenia, dając świadectwo tego, że idee zawarte w Kursie są prawdziwe oraz inspirują do radykalnej zmiany paradygmatu myślenia.

http://www.przemianaumyslu.pl/

Rafał oprócz kursów prowadzi Warsztaty Ruchowo-Taneczne, których celem jest przywrócenie KKOMUNIKACJI ZE ŹRÓDŁEM. Ostatnio takie warsztaty miały miejsce wczoraj, 18 listopada (2016) w Warszawie.

Taniec, ruch i muzyka to niektóre ze środków, jakich używam, aby uwolnić umysł od fałszywych przekonań i wzorców oraz pozwolić ciału poczuć, że nie składa się z odrębnych cząsteczek, lecz jest czystą Energią połączoną ze wszystkim i wszystkimi. To doświadczenie połączenia nazywam Prawdziwą Komunikacją lub przypomnieniem sobie własnej prawdziwej natury. Gdy jesteśmy połączeni, odczuwamy spokój, miłość, wdzięczność i radość. Stajemy się wolni.- Rafał

Ten cudowny pokaz taneczny (patrz filmik poniżej) miał miejsce podczas Festiwalu Kursu Cudów w Wusterwitz w Niemczech w 2009 r. Taniec ten wprowadził mnie w świetny nastrój, zapomniałam o bolączkach i że jest coś takiego jak brzydka pogoda..... to tylko umysł....

Mam nadzieję, że Taniec w Świetle każdemu oglądającemu umili jesienno-zimowe, chłodne dni... a może i więcej...

Ideą przewodnią pokazu jest przebudzenie ze snu o oddzieleniu oraz połączenie umysłów w świetle. taniec w świetle


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com