Sunday, February 14, 2016

Owocem prawdziwej, dojrzałej miłości jest wdzięczność.


Wdzięczność.... bez względu na wszystko.... kochaj...

Jeśli nauczymy się traktować każdy dzień z wdzięcznością  jakby to był pierwszy lub ostatni dzień naszego życia, wtedy w pełni wykorzystamy potencjał każdego dnia.

Owocem prawdziwej, dojrzałej miłości jest wdzięczność.

Photo: link
 
Jestem wdzięczna i dziękuję Wszechświatowi za wszystko co przynosi mi każdy dzień życia.
Jestem wdzięczna za każdą małą rzecz tak samo jak i za dużą, za dni pełne radosnego słońca, jak i dni pełne ciemnych chmur. 
 
***********
 
Dobro i zło jak bumerang powraca do tego kto je czyni.
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com