Sunday, January 17, 2016

Miłość do natury.. i piękno ludzkiego serca.


Dwa poprzednie posty w tym roku:
1. link
2. link
to ćwiczenia energetyczne, które mimo swej prostej techniki wykonania, wymagają trochę czasu do pełnego ich opanowania, czyli takiego, gdy już automatycznie je wykonujemy.
Proste rzeczy nie znaczy, że są łatwe. Dopóki ich dobrze nie zrozumiemy, nie warto czynić dalszych kroków. Małymi krokami można dalej i co ważne bezpieczniej zajść.

Jako przerywnik dla ćwiczeń - dzisiaj filmik "Miłość do natury",
który znalazłam tutaj: https://youtu.be/ykwU0wbd8p0

Dla mnie arcydzieło - czysta magia artystycznego, prawdziwego piękna natury i piękna ludzkiego serca.
Zachwyciłam się, .... przy tym lubię chińskie malarstwo i muzykę.... i filmy animowane również lubię. Obok swego piękna artystycznego - pobudzają wyobraźnię.
Film ten jest w chińskim taoistycznym stylu, a taoistyczne nauki intrygują i inspirują mnie swą prostą, ponadczasową wiedzą i mądrością. Przy tym zawsze do mnie przychodzą, gdy mam na nie zapotrzebowanie.

Miłość do natury - 1988
 
 "Nauczyciel przychodzi wtedy, kiedy uczeń jest gotowy".
 
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com