Sunday, July 6, 2014

Czy o gustach się dyskutuje?




Czy o zdrowiu się dyskutuje?
Czy o chorobie się dyskutuje?
Czy o jedzeniu, sposobie odżywiania, stylu życia się dyskutuje?
Czy o medycynie akademickiej, alternatywnej się dyskutuje?
Czy o religii, wierze, kościele się dyskutuje?
Czy o polityce, sporcie, pracy się dyskutuje?

Zaczęłam stawiać sobie te i inne pytania po przeczytaniu świeżutkiego artykułu na blogu, który bardzo lubię odwiedzać i czytać wraz ze świetnie uzupełniającymi, mądrymi komentarzami -  JestKultura.

Ogromnie się cieszę, że Jest Kultura i możemy być dumni z polskiej młodzieży. W USA np. bardzo często słyszę w TV pochlebne opinie o młodych polskich specjalistach, jako doskonale wykształconych, pracowitych, cenionych fachowcach w wielu dziedzinach, np. komputerowych, elektronicznych czy naukowych.

Artykuł ten ma tytuł -  O gustach się dyskutuje.
Andrzej Tucholski, młody student prowadzi JestKultura w sposób bardzo ciekawy, profesjonalny, z lekkością współczesnego stylu, i mogę powiedzieć - gdyby nie JestKultura nie poznałabym styl życia, zainteresowania i także współczesne słownictwo wspaniałej naszej polskiej młodzieży, które muszę przyznać dla mnie jest czasami czymś w rodzaju nauki 'nowego języka'. Ale ja lubię uczyć się nowych języków.
Blog Andrzeja zaliczony został do dwudziestu najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. Gratulacje!

Tak mówi Andrzej w temacie - Czy o gustach się dyskutuje?

"Zauważyłem jakiś czas temu, że najwyższego sortu eksperci bardzo często mają pewien wspólny mianownik. A mianowicie są tolerancyjni. “Testowałem” tę teorię na trzech różnych kwestiach i wyniki były ekstra :)

Czytaj dalej: http://jestkultura.pl/2014/o-gustach-sie-dyskutuje/

Chciałabym bliżej przedstawić Andrzeja, ale najlepiej sam się przedstawia:

Nazywam się Andrzej

Mieszkam i studiuję w Warszawie. Mieszam kulturę, jakby jutra miało nie być.

Bloguję o kulturze, kwestiach społecznych oraz nowoczesnym, miejskim lifestyle’u na jestKultura.pl. Na YouTube prowadzę kanał AndrzejTucholski o wszystkich interesujących mnie sprawach. Pomagam paru firmom jako konsultant. Czasem mentoruję startupom.

Co jakiś czas pojawiam się w programie TVP1 “Świat się kręci” jako internetowy trendwatcher, obserwator i komentator sieciowych trendów.

Chcę być pisarzem :)
 
Jestem zaliczany do grona dwudziestu najbardziej wpływowych blogerów w Polsce (wg Rankingu Kominka) a w 2013 roku zostałem nominowany do nagrody Blog Forum Gdańsk 2013 Awards w kategorii „Najbardziej wpływowy bloger”.

Możesz też znaleźć mnie na Facebooku, G+, Twitterze lub Instagramie. Twittera prowadzę po angielsku.
 
*****
Marzy mi się, aby młode pokolenie i starsze wzajemnie nie tylko tolerowały się, ale uzupełniały, wspierały i szanowały.  W bardzo wielu przypadkach tak jest, między innymi dzięki JestKultura.


Marzy mi się również, aby w naszych codziennych rozmowach towarzyskich, rodzinnych, blogowych  górowała Kultura i Tolerancja.
 
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com