Saturday, March 12, 2011

Zrozumieć czas w jakim żyjemy...

Ostatniej nocy miałam dziwny sen
Jakiego nigdy przedtem nie miałam
Śniło mi się, że świat dogadał się
Aby położyć kres wojnie.

Śniło mi się,że widziałam wielki pokój
Pełen kobiet i mężczyzn
A dokument, który podpisywali mówił,
Oni nigdy więcej nie będą walczyć.

A gdy wszystko było podpisane
I milion kopii sporządzonych
Wszyscy wzięli się za ręce, pochylili głowy
I modlili się z wdzięcznością.

A na ulicach ludzie
Tańczyli w kółko i w kółko
A miecze i broń i mundury
Zostały porzucone na ziemię.

Ostatniej nocy miałam dziwny sen
Jakiego nigdy przedtem nie miałam
Śniło mi się, że świat dogadał się
Aby położyć kres wojnie.



Last night I had the strangest dream
I'd ever dreamed before
I dreamed the world had all agreed
To put an end to war


I dreamed I saw a mighty room
Filled with women and men
And the paper they were signing said
They'd never fight again


And when the paper was all signed
And a million copies made
They all joined hands and bowed their heads
And grateful pray'rs were prayed


And the people in the streets below
Were dancing 'round and 'round
And swords and guns and uniforms
Were scattered on the ground


Last night I had the strangest dream
I'd never dreamed before
I dreamed the world had all agreed
To put an end to war.

JOAN BAEZ - "Last Night I Had The Strangest Dream "



Dzisiejszy post dedykuję mojej sympatycznej koleżance Biedronce: Zmiany - 2012r. Przekazy i przepowiednie, która wprowadziła mnie w temat, który raczej do tej pory omijałam.

To temat trudny i kontrowersyjny, ale i czas w którym żyjemy jest trudny, budzi w nas lęki o przyszłość naszą i naszej planety. Tajemnice Świata i przepowiednie jego końca są tematem wielu książek, pojawiają się w artykułach prasowych i mediach prawie codziennie.

Nie wyrażam tutaj swojego zdania, ani nie sugeruję, że należy lub powinno się iść taką czy inną ścieżką. Najlepiej jeśli każdy sam decyduje i wybiera sobie drogę po której chce kroczyć.

Dla mnie przekazy, które czytam lub słucham pomagają mi zrozumieć dzisiejszy świat taki jaki jest, jak również znaleźć się w nim.

A to fragment przekazu od Biedronki:

Czas umierania iluzji i przychylności dla spraw tego świata i dla ludzi rządzących tak aby zabić jak najwięcej z Was.
To co normalne stanie się nienormalne a to co nienormalne normalne w twoim życiu. Przewartościowanie wszystkiego.
Aby doszło do 100% przewartościowań trzeba wywrócić podszewką do góry.
To czas wypływania na wierzch tego co było ukryte, spowite iluzją , zakamuflowane. Objawi się prawda we wszystkich aspektach twojego życia i trzeba będzie z nią zrobić pozytywną rzecz.

Czytaj dalej:
http://zmiany-2012.blogspot.com/2011/02/czas-umierania.html

Przekaz ten był również transmitowany w styczniu, w Radio Chicago
(ostatni przekaz na tym nagraniu).
Proponuję posłuchać całe nagranie - po kliknięciu na link, kliknij na pomarańczową strzałkę, aby wysłuchać nagraną audycję:
http://skidar.wrzuta.pl/audio/2TU3jDyOeJ5/wpna_2011_01_10

Zainteresowanym polecam śledzić blog Biedronki:
http://zmiany-2012.blogspot.com/

a także audycje  Barbary Choroszy - Radio Chicago (nadawane są codziennie, po polsku):
http://www.barbarachoroszyradio.org/

Audycje radiowe Barbary Choroszy:
http://cheops.republika.pl/index1.html

Życzę Wszystkim, aby ten rok 2011 był rokiem rozwoju osobistego i właściwych wyborów.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com