Tuesday, March 8, 2011

Język angielski bez tajemnic....

Z serca prezent na Dzień Kobiet

Szperając po Internecie możemy znaleźć właściwie wszystko co potrzebujemy.
Ostatni mój zanaleziony skarb dotyczy nauki języka angielskiego. Dzisiaj prawie wszyscy uczą się angielskiego, wiele osób, zwłaszcza młodych uczy się kilku języków. Powstało nawet powiedzenie 'nieznajomość angielskiego to jak wtórny analfabetyzm'.
Nauka języków to nie tylko korzyści intelektualne, ale również wspaniała gimnastyka dla mózgu. Mózg, tak jak ciało nie lubi stagnacji. Mózg potrzebuje treningu, a nauka nowego języka jest takim pożytecznym treningiem.

Tutaj mamy stronę Słówka: http://www.slowka.pl/,
ale oprócz słówek i ich prawidłowej wymowy można znaleźć wiele innych materiałów do nauki angielskiego. Dla przykładu piosenki angielskie z tłumaczeniem. Śpiewając uczymy się znacznie szybciej.



honey (zdrobniale) - kochanie, skarbie
you thrill me - podniecasz mnie, poruszasz
nearly killed me - twój widok zabić może
I know what they mean - wiem już, o co im chodzi, co mają na myśli
love machine - seksualna bestia, Don Juan, Romeo, kobieciarz
you make me dizzy - na twój widok mdleję / sprawiasz, że wariuję
let me feel it - niech sama się przekonam
don't conceal it - nie ukrywaj tego
the way that you kiss goodnight - twe pożegnalne pocałunki
the way that you hold me tight - moc, z jaką mnie tulisz
I feel like I wanna sing - aż chce mi się śpiewać
when you do your thing - kiedy robisz swoje
I don't wanna hurt you, baby - nie chcę cię zranić, złotko
I don't wanna see you cry - ani widzieć twoich łez
so stay on the ground - nie bujaj w obłokach/ zejdź na ziemię
you better not het too high - nie ciesz się na zapas, nie zapędzaj się
but I'm gonna stick to you - i tak będę z tobą, jestem tylko twa
you'll never get rid of me - nigdy się mnie nie pozbędziesz/ nie zbyjesz mnie
there's no other place in this world where I rather would be - chcę być tylko w twych ramionach, przy tobie, nigdzie indziej
but I know just who you are - choć ja cię już dobrze znam
to say the least - skromnie/ delikatnie mówiąc
you're a dog gone beast - siedzi w tobie bestia

Cytat na dzisiejszy dzień ze strony Słówka jest trochę przewrotny do tego co mówię o korzyściach uczenia się:
"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure". - Mark Twain

Tłumaczenie:
"Wszystko, czego potrzebujesz w życiu, to nieuctwo i pewność siebie - wtedy masz zapewniony sukces". - Mark Twain

Weźmy to pod uwagę, ale może nie.... dosłownie.

A to dalsze linki, na których bardzo profesjonalnie i rzeczowo autorzy oferują nam naukę języka angielskiego:

Tutaj jest sporo dobrych linków:
http://luzaczek.blogspot.com/

To u Luzaczka znalazłam
Stronę z angielskimi tekstami czytanymi przez lektora - powoli i wyraźnie:
http://www.voanews.com/learningenglish/home/

Język angielski bez tajemnic:
http://engleash.net/

I na koniec Świat Języków Obcych:
http://swiatjezykow.blogspot.com/

Dzisiejszy post dedykuję szczególnej osobie w moim życiu, takiej która jest jedyna, najukochańsza, i która lubi się uczyć, również języka angielskiego. Chciałam, żeby z radością wyśpiewywała każdego ranka i wieczora pochwałę życia i miłości również w różnych językach świata.
Z okazji  Międzynarodowego Dnia Kobiet post ten dedykuję tej wspaniałej osobie tj. mojej mamie:
http://maria-pogaduszki.blogspot.com/

Piosenkę Abby - Honey, Honey, dedykuję również Wszystkim Kobietom z okazji tego międzynarodowego święta.
Panom również, gdyż bez nich...  cóż wart by był ten świat...
Śpiewajmy więc razem Honey, Honey - Kochanie, Kochanie
i niech nasze serca radują się i napełniają miłością, która nigdy nie wygaśnie.
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com