Tuesday, February 8, 2011

Moja niewinność ....



"Moja niewinność zaczyna się dzisiaj"
   by Alex Ardnt
(Alex Arndt śpiewa napisaną przez siebie poruszającą piosenkę o wewnętrznej przemianie).


Tak bardzo mi przykro, że spowodowałem tyle bólu
Chcę jedynie, by wszystkie istoty żyły w pokoju
Nie mogę zmienić tego, co było wczoraj
Tak więc moja niewinność zaczyna się dzisiaj
Łzy bólu i niedowierzania
Rodzą się w moim sercu i toczą po policzkach
Kiedy oglądam pozbawioną miłości scenę
Na ekranie mojego komputera
Widzę słodkie zwierzęta bez głosu
Mordowane i przetwarzane, pozbawione wyboru
Świat rzezi jest tak bardzo pozbawiony miłości
W nim żadne cenne istnienie nie zachowa życia
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj


To ślub, jaki dzisiaj złożyłem,
modląc się na klęczkach
Dziękuję Boże, że mnie błogosławisz
Wraz ze współczuciem dla wszystkich bijących serc
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj
Teraz widzę to, czego nie wiedziałem
W każdym z nas istnieje coś, czego nigdy nie pokazujemy
Za zimnymi ścianami, ukrytymi przed widokiem
Trwa holokaust dla nich, dla mnie i dla ciebie
Wyobraź sobie te wszystkie karmiczne długi
Których pewnego dnia na Ziemi pożałujemy
Farmy przemysłowe, jakaż to cena do zapłacenia
Zabijają setki milionów w ciągu jednego dnia
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj
To ślub, jaki dzisiaj złożyłem, modląc się na klęczkach
Dziękuję Boże, że mnie błogosławisz
Wraz ze współczuciem dla wszystkich bijących serc
Połączmy się ponownie z naszą niewinnością
To takie naturalne
chcieć żyć w pokoju
Globalne sanktuarium
gdzie wszystkie istoty żyją na wolności
Spoglądam we Wszechświat
i wiem, że Bóg chciał, żeby tak właśnie było
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj
To ślub, jaki dzisiaj złożyłem,
modląc się na klęczkach
Dziękuję Boże, że mnie błogosławisz
Wraz ze współczuciem dla wszystkich bijących serc
Moja niewinność zaczyna się dzisiaj.

To piękne tłumaczenie to dzieło skromnej, utalentowanej Veganki:
 http://weganizm.blox.pl/html
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com