Wednesday, February 2, 2011

Masaż Śniegiem - Magia Śniegu!


Wczoraj i dzisiaj cały świat informowany jest o bardzo wielkich śnieżycach jakie nawiedziły USA.
Fakt, dzisiaj rano teren w którym mieszkam zatopiony był w śniegu. Okna zaśnieżone, wszędzie biało, drzwi zabarykadowane śniegiem. Wszyscy mówią o pogodzie. Główne programy TV nadają ciągłe informacje o warunkach na drogach.
Matka Natura widać potrafi pokazać kto jest szefem. Lepiej dostosować się do jej warunków. Na szczęście luty nie jest długim miesiącem.

Śnieżyca

Zahuczały, zaświstały
wichry w srebrny róg.
Leci ,leci tuman biały
aż na chaty próg.

Na tej chaty próg lipowy,
co ochrania nas,
co otula nasze głowy
w złej śnieżycy czas.

A ja stoję u okienka,
a ja patrzę w dal;
Milknie, cichnie ma piosenka,
serce chwyta żal.
Oj, nie jedna tam sierota
na tym zimnie drży!
Wiatr chuściną biedną miota,
a mróz ścina łzy...


O ty, chato nasza droga,
rozszerz ściany swe!
Pójdź, sieroto dziecię Boga,
my utulim cię!

Tak pięknie o śnieżycy pisała Maria Konopnicka.

W południe słoneczko zawitało i śnieg zaczął lśnić i kusić swym czarodziejskim blaskiem.
Nazbierałam garnek tego cudownego śniegu i postanowiłam wykorzystać jego energię i piękno dla ożywienia mojej cery i ciała.
Śnieg był lepki i łatwo było tworzyć śniegowe 'szczotki', które świetnie masowały moją twarz.
 Super masaż twarzy śniegiem! Polecam każdemu!
Tak mnie ten masaż orzeźwił, że postanowiłam zebrać miskę śniegu, i w pobliżu wanny z dobrze ciepłą wodą ustawiłam moją miskę ze śniegiem. Narazie popróbowałam wymasować stopy śniegiem. Parę sekund dreptałam w misce ze śniegiem i parę minut w wannie z cieplutką wodą. Na koniec dreptałam w misce ze śniegiem. Moje stopy były gorące. Fantastyczne uczucie rzeźkości!
Tego masażu nie polecam każdemu. Warunek, trzeba być zdrowym, i masaż zaczynać stopniowo, rozsądnie.
Mam nadzieję, że zanim zima minie, uda mi się wykorzystać masaż śniegiem nie tylko na stopy. Może nawet pospaceruję boso po śniegu.

Poszperałam po Internecie w poszukiwaniu tematu 'śnieg w kosmetyce', lecz nic nie znalazłam. Znalazłam natomiast filmik, który warto obejrzeć:




Korzystajmy z Darów Natury o każdej porze roku!
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com