Thursday, June 7, 2018

Jak zmieniłem życie swoje i rodziny ...



Proponuję posłuchać bardzo mądrych rad, opartych na własnym i swojej rodziny doświadczeniu Macieja Kowalewskiego.

Jak zmieniłem życie swoje i rodziny - własne doświadczenia -
Maciej Kowalewski.

cz. 1
https://youtu.be/5bZLFWqbqeg


*****
cz.2.... 
 mowa głównie o tarczycy i jodzie.

Wiele osób ma problemy z tarczycą, 
szczególnie z wiekiem problem się znacznie nasila. 
Bardzo wartościowy wykład.



 
*****
cz. 3....
tutaj:
https://youtu.be/RLqprzBihJs


Poruszane tematy:
 - dokończenie tematu jodu. (początek do ok.5 minut )
- Wit D... tutaj nie mam przekonania, 
że Wit D w PL można pozyskać (ze słońca) tylko od 15 maja do 15 sierpnia...
Poza tym ja nie robię sobie tego typu badań.
- Sprawy dentystyczne - kanałowe leczenie, paradontoza.. bardzo pomocne
- Witaminy, temat, który dla mnie nie wzbudza większego zainteresowania..
- Końcówka - bardzo ważna!
*****
Nie wszystko musimy połykać bez własnego przemyślenia. 
Wybierajmy to, co na dany moment jest dla nas zrozumiałe. 
To co pobudza nas do zadbania o własne zdrowie.
( patrzmy z pozycji serca, nie tylko umysłu)

Sam wykładowca podkreśla, że nie jest lekarzem, 
dzieli się własnym osobistym sukcesem. 
Jak widać i słychać ma sporą wiedzę
 i 
dzięki mu za to, że zechciał się podzielić.
*****
Wyrabiajmy swoje nowe, zdrowe nawyki, a stare, szkodliwe same odejdą!
Pamiętajmy - Zdrowie jest najważniejsze!
Póki nie jest za późno!


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com