Thursday, May 31, 2018

Czy mamy wibracje Bożej Miłości?



Bóg jest Wszystkim co Jest. Wszystko jest Jednością.

O co w tym wszystkim chodzi?
Bardzo intrygujący i ważny temat.

Posłuchajmy co ma do powiedzenia Janusz Imiołczyk
(Jak pokonałem raka)
FB

GDZIE MIESZKA BÓG I JAK MOŻESZ SIĘ SAM UZDROWIĆ, USZCZĘŚLIWIĆ I ZBAWIĆ


 
Główne zagadnienia to:

-jak rodzi się świadomość
-dlaczego wszystko jest energią
-różne poziomy wibracji
-wibracje Bożej Miłości
-co obniża nasze wibracje
-nie ma żadnego "ale"
-kto lub co jest przyczyną
tkwienia w toksycznych wibracjach
*******
"Jeśli chcesz być szczęśliwy, zdrowy - uczyń miłość ważniejszą od twojego ego, od twojej niezależności, od twoich racji, cynizmu, od ulubionego narzekania, a nawet od twoich starych ran".

 Bądź mistrzem swoich wibracji!
Ja Jestem Mistrzem moich wibracji!

*******
Trzeba ratować tę planetę poprzez emisję dobrej energii miłości - znane słowa J. Imiołczyka


Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com