Thursday, May 24, 2018

Nie wiesz co masz robić? - ucz się angielskiego...


Warto inwestować w naukę języków. Szczególnie obecnie, kiedy ludzie przemieszczają się po całym niemal globie.
Wiemy, że marzenia się spełniają. Moim marzeniem jest nauczyć się języka hiszpańskiego...
Już wystartowałam słuchając audycji w j. hiszpańskim.... osłuchuję się brzmienia, barwy i melodii wymowy.

*******
Moja mama zawsze lubiła się uczyć. Języków też. Nauka języków to świetny odmładzający trening umysłu.

Dzisiaj pragnę przekazać najserdeczniejsze pozdrowienia od mojej Kochanej Mamy:
Uczmy się angielskiego! Kiedyś w moich młodych latach nie było to łatwe. Wkuwałam słówka, kupowałam różne podręczniki, później kasety... rezultaty były mizerne.... 
Zamierzam znów wystartować. Nigdy nie jest za późno na naukę. .. i zawsze może się przydać. Jak nie w tym życiu, to w następnym...

Kocham Was - Maria

Tylko w samym sobie – w swojej najwewnętrzniejszej Istocie – nosisz najwyższe swe dobro, które zawiera w sobie wszystko, co służy Tobie do osiągnięcia Spokoju, Pokoju i Miłości!

Więcej myśli od Marii tutaj: 

*******
Na koniec bardzo inspirująca osobowość - Jacek Walkiewicz, który mówi o podróżach, językach i marzeniach... a także o moim ulubionym - Quest for English



i pamiętaj: 
Marzenia również mają swoją datę ważności!

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com