Saturday, June 23, 2018

Tomasz Kozieja - wyśpiewuje swoją wdzięczność....



Tomasz Kozieja dzięki projektowi Odmładzania na Surowo
odzyskał nadzieję na poprawę wzroku i nagrał swoją własną, piękną piosenkę, do której wspólnie  z Odmładzaniem postanowili nakręcić teledysk!

"Po 3 latach przerwy WRACAMY (gdzie się podziewałem?? Mam nadzieję, że klip to wyjaśni). Wracamy z dużą ilością fajnych pomysłów. Słowa i obraz powstał w ramach wdzięczności za ciężką pracę i poświęcenie dla ekipy Odmładzania na Surowo dzięki której i ja od dłuższego czasu czuje się lepiej, przez co mogę wrócić do muzyki"- Tomasz Kozieja


 
*****
 Odmładzania na Surowo
*****
"Własnymi zębami kopiemy sobie grób"

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com