Friday, December 22, 2017

Pomiędzy miłością ziemi i nieba żyjemy....


Pomiędzy miłością ziemi i nieba żyjemy

Co powoduje wyjątkowość poezji?
Myślę, że przesłanie, orędzie zawarte w kunsztownej rzeźbie słów czynionej piórem mistrza.

Każdy dzień życia jest cudem.


Magia życia dotyka każdego z nas. Jesteśmy częścią tej magii. Wystarczy po prostu to dostrzec... i doświadczać piękna i cudu naszego człowieczego duchowego prawa natury.

Mistrzem słowa i wyjątkowej poezji dla mnie jest Teresa. Teresa, gdy ją poznałam kilka lat temu, nie była jeszcze gotowa na publikowanie swojej poezji i swojego nazwiska, ale za jej zgodą mogłam przytoczyć parę jej perełek. Straciłam kontakt z Teresą, poprzez problemy z komputerem, zmiany adresu...  Bardzo zależy mi na odzyskaniu kontaktu... Jeśli Teresa zaglądnie tutaj, mam nadzieję, że skontaktuje się ze mną. Będzie to dla mnie ogromna radość.

Jej poezja urzekła mnie nie tylko dlatego, że Teresa pisze piękne wiersze i sypią się one jak z rękawa. Na każdy temat, o każdej porze. Obficie...
Mnie urzekło to, że Teresa maluje życie we wszystkich jego kolorach.
Czytając jej poezję czujesz wszystkimi swoimi zmysłami... ciszę, spokój, smutek, radość, miłość, .... te emocje przepływają przez ciebie...
śmiech, łzy, ulga...
uzdrawiają duszę i ciało...
prowokują, wyzwalają...
niosą orędzie dla świata.
I co ciekawe, to orędzie jest nadal aktualne...


Prawdę można znaleźć tylko w samotności
wtedy będziesz pełny szczęścia i radości
jak poznać piękno samotności?
jak być pełnym szczęścia i miłości?
za nikim nie tęsknisz zrywasz kajdany
nie musisz być przez nikogo zrozumiany
nie tworzysz żadnej społeczności
jesteś piękny mądry w swojej samotności
samotność to odkrywanie samego siebie
nie musisz nikogo wyznawać
więc czujesz się jak w niebie
samotności nie unikaj
tylko głęboko w siebie samego wnikaj
poznaj kim jesteś i po co żyjesz
jesteś nagi niczego przed sobą nie ukryjesz
samotność to nie osamotnienie
czujesz blisko siebie wszelakie istnienie
nie masz potrzeby potrzebować
tylko pięknie w duszy się radować
nie masz potrzeby być potrzebnym
tylko jesteś z Bogiem jednym
żyjesz w kajdanach a urodziłeś się wolny
i jesteś do wielkich czynów zdolny
jak tą wolność utraciłeś?
może tylko dla innych żyłeś?
a o sobie zapomniałeś?
i od źródła stworzenia uciekałeś?
prawda jest w tobie nie szukaj dróg
bo tylko w tobie żyje sam Bóg.

Pomiędzy miłością ziemi i nieba żyjemy
i chyba dobrze się z tym czujemy
niebo dopełnia ziemię
i całe ludzkie plemię
ziemia dopełnia nieba
i daje miłości tyle ile trzeba
oddechem miłość do serca dociera
wrażliwość czułość piękno zawiera
z wydechem miłość wciąż od nowa dajesz
jednością z ziemią i jej istnieniami się stajesz
wszyscy nią oddychamy przez skórę i serce
i chcemy jej coraz więcej i więcej
gdy chcesz zrozumieć siebie
i drugiego w potrzebie
ptaków śpiew
kołysanie drzew
gwiazdy światłości
to zanurz się najgłębiej jak potrafisz w miłości.

Nie istnieje większa miłość niż miłość siebie samego
i odpowiem ci dlaczego
wolność znajduje się w "ja" waszego akceptacji
i czy nie mam racji
bo dzięki wolności radość się rodzi
i właśnie o to chodzi
żeby w radości Boga poznać i zrozumieć
i w tym odnaleźć się umieć
miłość do czystego i niewinnego "ja"
tak pięknie się ma
i te wspaniałe istoty
biorą się do roboty
rozwijają się, tworzą, pozwalają, kontemplują i są
i do przodu ciągle prą
kochacie kiedy
wspaniałą esencję poznajecie wtedy
i kochać jak Bóg będziecie
kochać i przebaczać wtedy umiecie
łatwo zobaczyć Boga w każdym przejawie życia
i nie mieć nic do ukrycia

wszystko osiągniecie wszystko pokonacie
kiedy naprawdę siebie pokochacie
wasze światło na całą ludzkość się rozprzestrzenia
a radość, śmiech, wesołość wszystko w lepsze zmienia
co inni myślą nie pytajcie
tylko w szczęście i radość własnym jestestwem się zanurzajcie.


*******************
Poezja na talerzu.

Vege rybne, pyszne, piękne i zdrowe

 





Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com