Saturday, December 2, 2017

Czy sztuka może być medycyną, a medycyna sztuką?


Humanitaryzm i bezinteresowna służba w medycynie

Dr Tumi Johnson jest integracyjnym, holistycznym lekarzem... dyplomowana w zakresie chorób wewnętrznych (The American Board of Integrative Holistic Medicine). Dr Tumi to poetka, joginka, lekarz z pasją, otwartym sercem i niezwykłą skromnością. Ukończyła Vanderbilt University Medical School, otrzymując zaszczytną nagrodę Kaufmana w dziedzinie medycyny Za:

"humanitaryzm i bezinteresowną służbę w medycynie".


Photo: Link

Jak można zauważyć Dr Tumi świetnie, w swój skromny i profesjonalny sposób pokazuje, że medycyna może być sztuką, a sztuka medycyną.

Od ok. 2 lat podpatruję jej piękne tańce i przekazy zarówno medyczne jak i w szeroko rozumianym pojęciu rozwoju osobistego. Bardzo inspirująca osobowość. Będzie na pewno często gościć na moim blogu.

"Jako poetka, lekarz i tancerka bardzo zależy mi na integracji sztuki z leczeniem, a dokładniej, jak moje przedstawienia taneczne i poezja mogą być potężnym lekarstwem.
Jako dźwięczne i wizualne przejawy wersetu, wiersze są oferowane jako doświadczenia, dzięki którym można zbadać ciekawy i piękny teren ludzkich fizycznych i emocjonalnych krajobrazów.
Wierzę w służbę z pasją. Poezja, holistyczne zdrowie, taniec, to moje powołanie do pracy, co mnie nakręca. Moją misją jest, poprzez wiersze, być kanałem piękna, inspiracji i uzdrawiania" - Tumi Johnson

Dopóki żyjemy, uzdrawianie nigdy nie jest zakończone. I to jest piękna rzecz - mówi dr Tumi Johnson. W dzisiejszym swym poemacie tanecznym Tumi pragnie odkryć  znaczenie otwarcia serca jeszcze bardziej. Taniec jest wciąż tworzony, a ten króciutki filmik jest klipem z jej pracy nad improwizacją. Dr Tumi ma nadzieję, że taniec każdego podniesie na duchu i posyła dużo miłości dla wszystkich.

Tańczmy więc, póki życie trwa...



Link do filmu, klik tutaj: https://youtu.be/UfasWUJlAcs

uwolnij nakrętkę wokół twego serca i otwórz się na miłość - Tumi

 MEDICAL WEBSITE: http://www.drtumijohnson.com
 DANCE WEBSITE: http://www.tumijohnson.com

Ps.
(mam cichą nadzieję, że wkrótce, ktoś, kto zna się na tworzeniu filmików YouTube i zna dobrze angielski, przetłumaczy któryś z filmików Dr Tumi)



Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com