Monday, August 14, 2017

Wpływ Natury na samopoczucie i powrót do SIEBIE.


Natura nie może nas skrzywdzić


Bądź SOBĄ - nigdy nie okłamuj SIEBIE.
Nie można uciec od samego siebie. 

Nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy - to MY sami jesteśmy dla siebie najlepszym lekarzem. Nasz doskonały lekarz jest w Nas, on nas najlepiej poprowadzi, wskaże najlepsze narzędzia, które z łatwością możemy użyć. W nas jest prawdziwy sekret uzdrawiania.

Przemiany na Ziemi - transmutacja - praktyczne porady ...cz.1.

Dr Nelly, lekarz z wieloletnim doświadczeniem, między innymi w mądrościach medycyny Chińskiej, współczesnych przemianach jakie zachodzą na naszej Ziemi,  proponuje nam swój punk widzenia na proste metody, które każdy może wykonywać sam, aby czuć się zdrowo na ciele i na duchu.

Przemiany na Ziemi, transmutacja - praktyczne porady - cz. 2

Każdy jest wyjątkowy, każdy jest na innym poziomie świadomości, co jest normalne, więc każdy skorzysta z proponowanych metod w swój indywidualny sposób. Praktykując regularnie sposoby, które z nami na ten moment rezonują nabierzemy zaufania do SIEBIE, czyli do odkrycia

Uzdrowiciela, który jest w nas i Zawsze tam był.


Pamiętaj, nie ważne w jakim miejscu swej świadomości i zainteresowania znajdujesz się obecnie. Start jest zawsze taki sam - zacznij praktykować! Nie ważne, czy jesteś chory, czy zdrowy, esencją jest obudzić w SOBIE Uzdrowiciela. 

Szukanie miłości nie polega na znalezieniu innej osoby do kochania;
 Chodzi o znalezienie Twojego Serca.

Niektórzy mnie pytają, czy mam jakiegoś wybranego 'guru/mistrza', na którym opieram swoje osobiste zdobywanie wiedzy, szczególnie na tzw. drodze duchowego rozwoju.....
Szczerze powiem: Nie
- nie mam jednego wybranego guru. Moim jedynym przewodnikiem jest Bóg, który jest i był zawsze w moim sercu, kiedyś nie wiedziałam o tym i szukałam go na zewnątrz.
On prowadzi mnie ścieżkami swymi, Jemu ufam.

Zdobywam wiedzę z różnych źródeł... jestem w drodze, poznaję różne osoby, które przekazują wartościową wiedzę na obecny czas... To co na dany moment synchronizuje ze mną staram się poznać dokładnie... Bywa, że na początku jakiś przekaz tzw. nowej wiedzy absolutnie mi nie odpowiada, by po jakimś czasie wrócić i zauważyć, że to jest to, czego potrzebuję doświadczyć. Podobnie jak ze szpinakiem.... dzieciństwo i długie lata w wieku dorosłym nie mogłam patrzeć na szpinak. Dzisiaj go cenię i uwielbiam w każdej postaci.
Uważam, że od każdego można się czegoś nauczyć, chociażby spojrzenia na temat z różnych stron.
Każdy ma swoją mądrość w swoim sercu.  Bóg jest w każdym - to Miłość, którą warto zauważyć.

"Samouzdrawianie jest przynależne jako zdolność dla każdego z was. Wiedziecie prym wśród istot o nieskończonych możliwościach przemiany wielopoziomowej istoty, którą jesteście".  - Grzegorz Kaźmierczak "Prawda Serca" ( http://prawdaserca.pl/prawda-serca/)


Dr Nelly jest dla mnie źródłem cennych informacji, które ze mną rezonują, dlatego chcę mieć tutaj w jednym miejscu ważny, lecz trudny temat: 

Transmutacji.



Medytację Tarczy Maharycznej używam codziennie. Podczas porannych spacerów lubię usiąść nad wodą lub pod drzewem i medytować w bezpośrednim kontakcie z Naturą ... czuję się wtedy świetnie.
Medytacja Tarczy Maharycznej 12D:
https://youtu.be/qFaWu-QqQ7c

Uwielbiam również te proste i jakże skuteczne ćwiczenia;
Jak usuwać karmę:
https://youtu.be/YEgoyW_c2xY

Kanał YouTube:
Nelly Radwanowska

Update: Transmutacja a ego, czakry, kwiat życia, wahadełkowanie....

*******
Pamiętaj:
Twoje ciało jest świątynią Twojego ŻYCIA!...
Ciało, umysł i duch - ta cała trójka współpracuje razem optymalnie w wyprodukowaniu najlepszego lekarstwa jakiego świat nie zna, a które Jest w TOBIE.

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com