Saturday, February 4, 2017

Cicha Modlitwa Tobiasza


Przepiękna modlitwa Tobiasza przekazana za pośrednictwem Geoffrey'a Hoppe z Crimson Circle. Przekazujemy film dla wszystkich, którzy chcą
poszerzać swoją świadomość u progu wielkiej przemiany Nowych Energii.

https://youtu.be/6baN7cmX-3g
Źródło: Włodek Salwa

Cicha modlitwa Tobiasza jest uznaniem wszystkiego co Istnieje.
W tej modlitwie wiem, że każda modlitwa, którą kiedykolwiek wypowiedziałem
została wysłuchana przez Ducha i że Duch dał mi wszystko o co prosiłem.
Jest to uznanie, że moja dusza jest kompletna w Miłości i Łasce Boskiej.
Jest to uznanie mojego całkowitego stanu doskonałości i Istnienia.
Wszystko czego pragnę, wszystko co pragnę stworzyć,
istnieje w mojej rzeczywistości.
Nazwałem to Cichą Modlitwą, ponieważ wiem, że moje Istnienie
znalazło już swoje spełnienie.
Nie ma więc potrzeby proszenia Ducha o nic,
ponieważ wszystko zostało już nam podarowane.


Podaję tekst w j. polskim dla ułatwienia. (Tekst w j. angielskim: The Silent Prayer)

Cicha modlitwa Tobiasza
w przekazie Geoffrey'a Hoppe.

W moim sercu akceptuję moje doskonałe istnienie.
Akceptuję, że radość, której sobie życzyłem jest w moim życiu.
Akceptuję, że miłość, o którą się modliłem jest już we mnie.
Akceptuję ,że pokój, o który prosiłem jest już moją rzeczywistością.
Akceptuję, że dostatek, którego szukałem wypełnia już moje życie.

W mojej prawdzie akceptuję moje doskonałe istnienie.
Biorę odpowiedzialność za to co sam stworzyłem
i za wszystkie rzeczy, które są w moim życiu.
Uznaję twórczą moc Ducha, która jest we mnie
i wiem, że wszystko jest tak jak powinno być.

W mojej mądrości akceptuję moje doskonałe Istnienie.
Moje lekcje zostały starannie wybrane przeze mnie,
a teraz przechodzę przez nie w pełni doświadczeń.
Moja droga to święta podróż z Boskim celem.
Moje doświadczenia stają się częścią wszystkiego co Istnieje.

W mojej wiedzy akceptuję moje doskonałe Istnienie.
W tym momencie siedzę na moim złotym tronie
i wiem, że jestem aniołem światła.
Spoglądam na złotą tacę - podarunek od Ducha
i wiem, że wszystkie moje pragnienia zostały już spełnione.
W miłości do siebie akceptuję moje doskonałe Istnienie.

Nie rzucam oskarżeń ani nie potępiam Siebie.
Akceptuje, że wszystko w mojej przeszłości było dane z miłości.
Akceptuję, że wszystko w tym momencie pochodzi z miłości.
Akceptuję, że wszystko w mojej przyszłości zaprowadzi mnie do jeszcze większej miłości.
W moim Jestestwie akceptuję moją doskonałość.
I tak to jest.

Źródło: Włodek Salwa

Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com